petak, 10. travnja 2015.

ESSENCE: Noviteti proljeće/ljeto 2015


Nedavno sam od Essence Cosmetics dobila paket put kozmetičkih noviteta.
Hvala Essence Cosmetics!




Trebalo mi je par dana da sve proizvode isprobam, a sada je red da svoje dojmove podijelim s vama.

QUICK&EASY SPONGE-spužvica s uljem za njegu noktiju



Spužvica s bademovim i arganovim uljem za njegu noktiju i kutikule. Proizvod dolazi u plastičnoj posudi, u kojoj se nalazi spužvica natopljena uljem. Jako praktičan i neobičan proizvod. Koristi se tako da jedan po jedan nokat uronite u otvor na spužvici i to je to!
Proizvod ne ostavlja mastan trag, a nokti su nahranjeni.
Odličan proizvod za sve nas ljenjivce koji nemamo volje mazati nokte kremama za njegu.
Cijena mu je 25,90kn.

NAIL ART PASTEL OMBRE NADLAK


 Ovaj pastel ombre nadlak bi trebao posvijetliti boju laka za nokte prilikom svakog nanošenja i tako dati ombre izgled noktima. Ja s ovim nadlakom nisam uspjela postići nikakav ombre efekt. Dobila sam izgled običnog nadlaka (koji noktima da dodatni sjaj).
Cijena ovog laka je 16,90kn. 

I LOVE TRENDS the pastels lak za nokte-#01 So lucky


Lijepa, pastelno zelena nijansa laka za nokte s mat završetkom. Prvo, ne sviđa mi se četkica, dosta je meka i ostavlja tragove prilikom nanošenja laka. Tekstura laka je dosta rijetka, tako da ni dva sloja nisu dovoljna da biste dobili boju koja je naznačena na pakiranju.
Cijena laka za nokte je 15,90kn i lak dolazi u 8 pastelnih nijansi.


EFFECT LAK ZA NOKTE


Ovi lakovi za nokte dolaze u 6 nijansi poput svjetlucavih čestica, šećera u obliku metala, pjenušavog ili traper stila, holografski shimmer, točkice u kombinaciji sa svjetlijim bojama poput roze, tirkizne, plave, ružičaste ili sivo-crne.
Ja sam dobila crni mat effect lak za nokte. Nisam baš nadarena za izradu maštovitih manikura, pa sam na ove proizvode ostala ravnodušna. Vjerojatno zato već godinama geliram nokte i prepuštam se vještim rukama moje Milene!
 Cijena proizvoda je 16,90kn.

LONG LASTING NUDE LIPSTICK--#03 Come Naturaly



Već znate da obožavam Essence ruževe iz ove kolekcije i o njima sam pisala ovdje!
Ruževi su hidratantni, ne razlijevaju se preko ruba usana, lako se nanose, trajnost im je dobra.
Nijansu #03 Come Naturaly sam već imala. To je jedna lijepa nude nijansa za koju mislim da bi svakom tonu lijepo pristajala.
Ovi ruževi dolaze u 4 nijanse po cijeni od 19,90kn.

XXXL NUDE LIPGLOSS-#01 Shy beauty



Ne volim sjajila za usne zato što ostavljaju ljepljiv trag tako da mi se vlasi kose lijepe za usne. Međutim, sa ovim sjajilom sam ostala iznenađena. Ne ostavlja ljepljiv trag, četkica je dobra, pa se sjajilo lako se nanosi. Usnama daje nježno rozi sjaj. Baš zbog te nježne nijanse, pigmentiranost mu je slabija. Koristit ću ovo sjajilo u danima kada samo želim istaknuti punoću usana i kada želim postići neki minimalistički look.
Ova sjajila dolaze u 5 nijansi po cijeni od 16,90kn.

PURE SKIN ANTI-SPOT MOUSSE-#01 Matte Beige




Nisam imala priliku prije se susresti s ovakvim proizvodom. Ostala sam iznenađena njegovom teksturom koji opravdava svoj naziv jer stvarno podsjeća na čokoladni mousse.
Proizvod dolazi pakiran u staklenu teglicu. Nijansa ovog pudera u pjeni je savršeno pogođena za moj ten. Pjena se baš lijepo stapa s kožom i baš mi se sviđa osjećaj koji imam nakon njegovog nanošenja. Pokrivna moć za moje potrebe je zadovoljavajuća, međutim ako morate prekriti neke veće nesavršenosti na licu (bubuljice, ožiljke), ovaj proizvod nije za vas.
Posebno mi se kod ove pjene sviđa što mi se lice nije zasjajilo nakon cijelog radnog dana.
Pjena mi nije izazvala nikakav nered na licu.
Izgleda da sam otkrila još jedan oblik pudera koji moja koža voli!
Ovaj puder dolazi u vije nijanse po cijeni od 32,90kn.

EASY 2 USE EYELINER PEN



Ne mogu se pohvaliti da sam spretna u nanošenju tuša, zato sam se obradovala ovom tušu koji dolazi u obliku olovke. Međutim, već pri prvom isprobavanju dolazi šok! Tuš je toliko suh da jedva ostavlja trag na kapcima. Probala sam ga nanijeti na ruci i tu ide nekako, ali moram izvoditi puno grublje poteze, što baš ne želim raditi na kapcima.
Cijena ovog eyelinera je 23,90kn.

I LOVE NUDE-sjenilo za oči #06 Coffee bean 



Volim sjenila iz ove Essence linije i već sam kupila nijansu #02 Cake pop.
Sjenilo dolazi u plastičnom pakiranju. Ovo je jedna lijepa, čokoladna boja sa satenskim završetkom. Sjenilo se lako blenda i uz bazu mu je postojanost jako dobra. mana mu je što se  trusi pri nanošenju kistom, a ja baš nemam volje za prljati prte.
Sve u svemu, ovo su lijepa sjenila za jedan svakodnevni, proljetni look.
Ova sjenila dolaze u 6 nijansi po cijeni od 21,90kn.


KIST ZA PUDER



Slatki, lila kist za nanošenje pudera odmah me osvojio svojim izgledom!
Blago je zaobljenog oblika i mekanih dlačica. Dolazi upakiran u meku, plastičnu futrolu.
Inače puder nanosim prstima, ali kada sam isprobala ovaj kist, bila sam zadovoljna kako je odradio svoj posao. Ne znam kako će se pokazati za održavanje.
Cijena kista je 25,90kn.

MOJE MIŠLJENJE
Kao i u svakoj novoj kolekciji proizvoda i u ovoj sam pronašla neke proizvode koje sam zavoljela: ruž, kist za nanošenje pudera, puder u pjeni, sjenila za oči.
Drago mi je da nas Essence iznenadi svako malo svojom novom kolekcijom proizvoda.
Proizvoda ima stvarno puno, prevladavaju nježne, proljetne nijanse ruževa, lakova za nokte i sjenila za oči. Tu je i nova maskara za oči koju ću svakako isprobati jer sam s onom iz prošle kolekcije jako zadovoljna.


Jeste li već isprobali neke proizvode iz nove Essence kolekcije?
Imamo li neke zajedničke favorite?





Broj komentara: 18

  1. Ti poput mene, nikako s manikurama bez stručnih ruku. Sviđa mi se kist, sjajilo i ruž.Čine se baš kvalitetni a i boje su jako lijepe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam prije sama lakirala nokte uvijek. Od kada sam postala mama, nemam više vremena svaka 2 dana raditi manikuru, pa sam pojednostavnila stvari! Jesi primijetila moj novi model za reklamiramje laka za nokte?

      Izbriši
  2. Essence mi je jako drag i uvek se radujem njihovim novitetima. Sjajeva imam nekoliko, senku i cetku takodje i sve zajedno su odlicni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se, Essence proizvodi su dobri i pristupačni cijenom. Uskoro nam stiže još jedna nova kolekcija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post! Karmin je prelep, boja je divna...a koristila sam jedno vreme Pure skin, taj mali puder i prezadovljna sam :)


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Meni je puder u pjeni otkriće i jako sam zadovoljna

      Izbriši
  5. Stvarno smo slične proizvode dobile :D Meni je ovaj puder jako ugodno iznenađenje jer sam prezadovoljna koliko izdrži na mojoj masnoj koži :D Žao mi jedino što teglica nije malo veća da mogu lijepo kistom zahvatiti dovoljnu količinu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, malo je pakiranje nezgodno, ali je ovaj puder za mene veliko iznenađenje

      Izbriši
  6. meni su njihovi kistovi odlicni, uz to i prakticni zbog velicine :)
    kako ti se samo pjenasti puder lijepo stopio s kozom, par sekundi duze sam buljila u tu sliku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha...stvarno je puder odličan! Drago mi je da sam to uspjela dočarati slikama

      Izbriši
  7. E moram si kupiti tu spužvicu za nokte, baš sam ju neki dan gledala ali sam kupila ulje i kremu za zanoktice..ova spužvica mi djeluje jednostavnije :) i totalno je za mene lijenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah...zato sam i napisala da je spužvica kao stvorena za nas koji smo lijeni :)

      Izbriši
  8. Essence ili obožavam ili me razočara :). Uzela sam jedan takav tuš u olovci i jedva ga jednom namazala koliko je bio suv :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom! Svka nova kolekcija im ima par dobrih i po meni, par loših proizvoda

      Izbriši
  9. Karmin je bas dobar, dopada mi se nijansa. Imam essence cetku i super je, zadovoljna sam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! Kist prvi put koristim i stvarno je dobar

      Izbriši
  10. Karmin, sjena i kistic me bas bas bas privlace!!! :D

    OdgovoriIzbriši