subota, 25. travnja 2020.

WISH LISTA PARFEMA



"Uživanje u parfemima jedan je od najelegantnijih i najčasnijih užitaka u životu."
Plinije

Odlučila sam podiljeliti sa vama parfeme koje bih svoljela imati u svojoj kolekciji. Kada ste zaljubljenica u parfeme kao ja, lista želja vam se jako brzo popuni. Čini mi se da svaki dan na Instagramu ili Youtube-u čujem za neki novi miris koji kao da je baš napravljen za mene. 
Cijene parfema su jako visoke...teško da ću neke od njih ikada moći kupiti, ali tko mi brani da maštam i uz to uživam u tome.

Byredo Blanche eau de parfum

byredo_blanche_notino.hr
Slika je preuzeta sa Interneta

Byredo je švedski brand prepoznatljivih niche parfema čiji je kreator Ben Gorham.
Mirisi su karakteristični prije svega po svojim čistim jednostavnim kompozicijama koje savršeno naglašavaju pojedinačne sastojke. 
Mislim da bi Blanche bio idealan parfem za ljeto. 
Parfem otvaraju note bijele ruže, ružičastog papra i aldehida. U srcu je ljubičica, neroli i božur. Sve ovo položeno je na bazi od bijelog drva, mošusa i sandalovine. 
Blanche je nježan dnevni parfem koji miriše na čisto oprano rublje. Kasnije sam osjetila mošus koji opet dolazi u nježnim notama. Blanche na meni miriše poput najljepšeg puderastog sna. 


Jo Malone Basil Neroli

jo_malone_basil_neroli_notino.hr
Slika je preuzeta sa Interneta

Jo Malone London je brnad koji njeguje britansku tradiciju parfema već 20 godina. U svom asortimanu trenutno imaju mirise koji se dijele na Cologne i Cologne Intense kolekciju. 
Kod ovih parfema je specifično što ih možete međusobno miješati, kombinirati prema osobnim željama. Tako dobivene mješavine parfema na svakoj osobi će drugačije mirisati. 
Svježu, cvjetnu unisex kompoziciju parfema kreirala je Anne Flipo. 
Za mene je Basil Neroli svjež miris koji je savršen upravo zbog svoje jednostavnosti.
Miris se sastoji od nota bosiljka, nerolija, vetivera i bijelog mošusa. 


Lancomne La Vie Est Belle Intensement


la_vie_est_belle_nntensément_notino.hr
Slika je preuzeta sa Interneta

Za kraj sam ostavila jednu poslasticu kuće Lancome. Njihov najnoviji miris La Vie Est Belle Intensement izašao je u veljači 2020. godine i totalna je suprotnost gore navedenim mirisima.
Ovoje voćno-cvjetni miris čije su mirisne note meni osobno predivne. U gornjim notama sadrži bergamot, ružičasti papar i malinu. Bazu čine jasmin i cvijet naranče, a osnovne note su iris, pačuli, vanilija i sandalovina. 
Miris je inspiriran sretnom ženom...ženom koja sreću nalazi u malim stvarima i zna kako uživati u njoj. 

PR post

Jeste li imali neki od ovih parfema? Koji bi se parfemi našli na vašoj wish listi?

1 komentar


  1. Jo Malone London mi zvuči kao nešto što bi se meni moglo svidjeti. 😀 Ja bih recimo rado isprobala nove Rituals parfeme jer obožavam njihove proizvode i koncept mirisa. No ako sam dobro shvatila, dostupni su samo na web shopu i u Douglasu ih nema. Otići ću sljedeći tjedan baciti pogled. Taman imam neki poklon bon koji bi trebalo kvalitetno utopiti. 😄

    OdgovoriIzbriši