ponedjeljak, 18. studenoga 2019.

L`OREAL PARIS & KARL LAGERFELD COLOR RICHE RUŽ ZA USNE

loreal_karl _lagerfeld_notino.hr

L`Oreal Paris lansirao je kolekciju šminke posvećenu Karlu Lagerfeldu. Njihova jednokratna suradnja jedan je od posljednji projekata slavnog dizajnera koji je preminuo u veljači 2019. godine. 
 L'Oréal Paris & Karl Lagerfeld limitirana kolekcija sadrži ruž za usne, paletu sjenila, eyeliner, maskaru za oči i higlighter. Proizvodi su namijenjeni svim ženama i odgovaraju svakoj prigodi. 
 Asortiman uključuje ženstvene nijanse sa sofisticiranim rock-chic obrubom i dizajnom ambalaže ukrašenim Lagerfeldovim potpisom.
Dugo sam tražila proizvode iz ove kolekcije po drogerijama, ali ih nigdje nije bilo za kupiti. Konačno sam na Notinu ulovila Karl Lagerfeld ruž za usne o kojem ću vam danas pisati.



loreal_karl_ lagerfeld_notino.hr

Ruževi iz ove limitirane kolekcije dostupni su u 5 nijansi: Kontemporary, 
Ironik, Karismatic, Kontemporary Kontrasted.
Svaki Karl Lagerfeld ruž za usne sadrži hidratantne sastojke poput Omega 3 i vitamina E. Također, formula je obogaćena arganovim uljem koje usnama pruža posebnu njegu.
Odabrala sam nijansu Kontemporary, predivnu koraljno-smeđu nijansu koja se uklapa u moj svakodnevni look.
Kada sam na internetu gledala swatche ove nijanse vidjela sam da na svakome nije ista, tj. nijansa se dosta mijenja ovisno o vašoj prirodnoj boji usana.


loreal_karl_ lagerfeld_notino.hr


loreal_karl_lagerfeld_notino.hr

Tekstura ovog ruža je san snova. Hidratantna i jako ugodna na usnama, kao da imate balzam za usne. Pigmentiranost je odlična, pa vam je dovoljan jedan premaz da dobijete punu isplativost boje. 
Ovdje se radi o mat formuli, barem je kao takva deklarirana. Ja bih rekla da se ipak radi o ugodnoj polumat formuli jer ruž se nikada ne osuši do potpunog mat završetka. 


loreal_karl_ lagerfeld_notino.hr


loreal_karl_ lagerfeld_notino.hr

Kada kupujem ruž uvijek ću izabrati onaj koji je manje trajan na usnama, ali pruža osjećaj ugode, bez zatezanja i isticanja nepravilnosti. Ovaj ruž ima sve što ja tražim općenito od ruža za usne: hidrataciju i dobru trajnost na usnama. Potrajat će vam do 4 sata uz konzumiranje kave ili pića. Čak i ako nešto pojedete, ruž neće u potpunosti nestati niti se nakupiti na unutarnjem rubu usana nego će samo nijansa izblijediti.
Jako sam zadovoljna kvalitetom i nijansom ruža. Imam već 2 ruža iz Color Rich linije (recenzija) koji su mi jako dragi. 
Cijena ruža je 72,25kn.
I na kraju, što reći osim iskoristite Black Friday na Notinu i počastite sebe ovim predivnim ružem za usne.
Black Friday na Notinu počinje 25.11. i traje do 29. 11.

PR proizvod

Imate li već spisak kozmetičkih proizvoda koje želite kupiti za Black Friday?


Nema komentara