nedjelja, 6. listopada 2019.

TRETMAN LICA KISIKOM KOJE NUDE LJEKARNE MORATE ISPROBATI

vital_plus_active_tretman_lica_

Prošle zime sam 3 puta bila u lokalnoj ljekarni na besplatnu dermo masažu kisikom s dermoaktivnim koncentriranim kapima. Ovo je najbliže beauty tretmanu kisikom koji možete napraviti u kozmetičkom salonu, a koji je u zadnje vrijeme jako popularan. 
Ja inače idem redovito kod moje kozmetičarke na klasično čišćenje lica, jednom sam napravila dermoabraziju, ali ostale tretmane lica nisam probala prije svega zbog ogromnih cijena.


Za koga je ovaj tretman?
Dermo masažu kisikom s dermoaktivnim koncentriranim kapima namijenjena je prije svega zreloj koži lica jer takva koža godinama gubi elastičnost i dolazi do opuštanja kože lica. 
Kako se provodi tretman?
Za tretman se potrebno unaprijed zakazati i doći sa temeljito očišćenom kožom lica. Dermo masaža se radi sa Oxy dermo masažerom GL6 u demonstrativne svrhe, a cilj je pokazati učinak dermoaktivnih koncentriranih kapi i drugih preparata te djelovanje masažera.


vital_plus_active



Gospođa koja izvodi tretman prvo mi je mikro kamerom pregledala lice i vlasište. 
Na donjim slikama vidite na ekranu kožu na mojoj bradi (bijele točke predstavljaju nakupine sebuma) i vlasište koje je masno, osjetljivo i sklono pojavi seboreičnog dermatitisa (o tome sam vam već u par navrata pisala).


vital_plus_active_



Prilikom izvođenja dermo masaže kisikom korišteni su VitalPlusActive  proizvodi o kojima ću vam detaljno pisati u drugom postu.

Sam tretman traje oko pola sata. Masaža je ugodna, ali osjetila sam lagano peckanje struje...ništa strašno. 
Na lice mi je gospođa prvo stavila GLY visokononcentrirane kapi glikolne kiseline. 



 Pomoću sonde Oxy dermo masažera GL6 kapi se lagano umasiraju u kožu lica i vrata.


vital_plus_active

 


Glikolna kiselina vrši eksfolizaciju i na donjoj slici se točno vidi površinski oljuštena koža (kod mene je nije bilo puno jer inače tijekom zime koristim kemijske eksfolijante).



Nakon ovog postupka na lice se stavila JAL hijaluronska kiselina i COL kapi morskog kolagena. Pomoću Oxy dermo masažera GL6 kapi se lagano umasiraju u kožu. 
Ovim tretmanom vrši se ravnomjerna aplikacija i poboljšana apsorbcija aktivnih sastojaka. 
Odmah su vidljivi rezultati tretmana, kao da sam radila trenutni lifting lica. Koža lica je svjetlija, zdravog sjaja, nahranjena i boljeg tonusa. 
Šteta što ovi rezultati nisu dugotrajni jer već nakon par dana nestaju.
Ako ste u prilici, svakako probajte ovaj besplatni tretman lica.

Odlazite li redovito kod kozmetičarke?
Koje tretmane lica ste isprobali?



Nema komentara