utorak, 3. rujna 2019.

GIVENCHY: ROUGE INTERDIT VINYL RUŽ ZA USNE

Givenchy_ruz_notinohr

Ruž koji nosim cijelo ljeto zaslužio je svoju recenziju na blogu. Riječ je o Givanchy Rouge Interdit Vinyl u nijansi Provocant 10.
Na početku ljeta bacila sam se u potragu za crvenim ružom što nije, vjerujte mi, nimalo lak posao. Postoji na stotine nijansi crvenih ruževa, različite teksture i finisha. Međutim, odabrati pravu crvenu nijansu koja će biti nosiva svakodnevno i ujedno odgovarati vašem tenu je jako teško. 



ruz_za_usne_notino_notino

Kod Givanchy ruža na prvu me privuklo predivno pakiranje. Toliko je luksuzno, kvalitetno i elegantno. 
Robusna ali i jednostavna plastična tuba završava malom satenskom vrpcom koja služi za izvlačenje ruža. Malo koja ljubiteljica ruževa neće biti oduševljena ovom izvedbom. 
Givanchy Rouge Interdit Vinyl dolazi u 16 nijansi koje se kreću u rasponu od nude do pink i dubokih berry nijansi. Ipak, mene je najviše zaintrigirala Noir Révélateur nijansa koja je zvijezda cijele ove linije. Riječ je o pravom kameleonu među ruževima, crnoj nijansi koja reagira sa pH vrijednosti vaših usana i pri tome mijenja boju. 
Na žalost, ova nijansa nije bila dostupna, pa sam odabrala Provocant 10.


givenchy_provocant_ruz_notino


Givenchy_Rouge_Interdit_Vinyl-notino


Givenchy_ruz_notino

Provocant 10 je predivna crvena nijansa s ružičastim podtonom. 
Tekstura ruža je lagana, hidratantna, podsjeća na balzam za usne. Formula je obogaćena uljem crne ruže koje ruž čini jako ugodnim na usnama i daje sjajni završetak.  Taj sjajni završetak traje dugo na usnama i daje privid punijih usana.
Ruž pri nanošenju klizi po usnama, ravnomjerno se nanosi i ne nakuplja se u naborima usana. Punu isplativost boje dobit će te u dva premaza. 


Givenchy_provocant_ruz-notino

Trajnost ruža je oko 2 sata nakon čega boja počinje ravnomjerno blijediti. 

Givenchy_ Provocant_notino


 Moje mišljenje:
Givanchy Rouge Interdit Vinyl je kvalitetan ruž i sigurna sam da među 16 dostupnih nijansi svatko od vas će za sebe pronaći onu pravu. 
Trenutni trend ekstremno mat usana i tekućih ruževa, potpuno je prorijedio ponudu mojih omiljenih hidratantnih i kremastih tekstura ruževa. Zato sam jako sretna što sam otkrila Givanchy Rouge Interdit Vinyl liniju ruževa.  
Odaberite svoju nijansu iz linije Givanchy Rouge Interdit Vinyl ruževa na Notinu gdje je cijena ruža 236,04kn .
 Ne zaboravite, najbolji poklon za žene je kvalitetan ruž za usne.

PR proizvod

 Kako vam se sviđa nijansa ovog ruža? 
Volite li više sjajni ili mat finish ruža na usnama?








Nema komentara