ponedjeljak, 10. rujna 2018.

INSTAGRAM PROFILI KOJE REDOVITO POSJEĆUJEM


Ovaj post bih, kao roditelj, vjerojatno trebala početi pričom kako nam razne društvene mreže oduzmu previše slobodnog vremena, kako trebamo više boraviti na svježem zraku i međusobno se družiti nego „visiti“ na društvenim mrežama.
Sve to stoji, ali ja vam nisam baš pravi primjer za takvu priču. Kako pišem beauty blog moram biti prisutna na što više društvenih mreža. Moram li baš toliko puno vremena provesti za kompjutorom, o tome bi se dalo pričati.
Prije dvije godine sam otvorila svoj insta profil na kojem prvenstveno promoviram svoj blog.
 Ali, vremenom sam počela doslovno „visiti“ na Instagramu. Pored postova objavljujem sličice iz svakodnevnog života, male stvari koje mi uljepšaju dan.
Na Instagramu sam tako stekla neka nova virtualna prijateljstva, broj insta profila koje pratim postajao je vremenom sve veći.
Kako i ne bi kada cure na svojim profilima objavljuju prava umjetnička djela, cure koje ulože jako puno truda u izgled svake svoje objavljene slike. Fascinirana sam njihovom kreativnošću i talentom za fotografiju.
Pored beauty profila obožavam pratiti life stily profile pa ću vam danas predstaviti svoje najdraže.



Iza profila i bloga "Moje note i moj svijet" stoji Ines, 26-to godišnja umjetnička i kreativna duša. Zaljubljenica u fotografiju, prirodu, kavu, interijere i umjetnost.
Pored fotografiranja veseli je i pisanje, pa tome posvećuje svoje slobodno vrijeme.
Trenutno je u fazi završetka Učiteljskog fakulteta i nada se postati odgajateljica.
Svoju inspiraciju nalazi u savršeno nesavršenoj svakodnevnici i ljudima.
Velika je pozitivka i emotivka, a to možete vidjeti i kroz njen profil.
Raduje se sitnicama koje život znače i tom vibracijom nastoji zaraziti druge.



Moja draga Venči...medicinska sestra iz Splita koja uživa u svom poslu i svojim curama. Puna optimizma i životnog iskustva za tren mi navuče osmjeh na lice.



Iris je žena koja zna sa svojim fotićem uhvatiti detalje od kojih vam zastane dah. Njeni zalasci sunca, cvijeća i detalja koji nas okružuju su prava umjetnost.
A tek kolekcija parfema koju iris ima...to morate vidjeti.



Smiki je fashion lover sa eklektičnim stilom. Jako draga osoba, vedra, pozitivna i zaigrana. Voli putovanja, fotografiju, hranu i druženje.



Duška je po struci fotograf, pa si možete misliti kako je njen insta profil predivan.



Tara je sanjar u duši, a njen ružičasti insta profil vam ne mogu dovoljno dobro opisati...jednostavno ga morate vidjeti.



Iza ovog profila stoji prelijepa Ana, dipl. ekonomistica, mama i supruga.
Ana me privukla svojoj veselom osobnošću, optimizmom i pozitivom kojom zrači. Obožava pse i brine se za njihovo udomljavanje.
Također, Ana je i youtube-ica, vjerujem da je većini vas poznat njen kanal Ženski svijet.



Ljudi moji, ja Margo obožavam. Ona je toliko pozitivna i draga osoba, stalno je u pokretu, stalno nešto „kemija“... uz nju vam je smijeh zagarantiran. Također možete pogledati njene videe na kanalu Internetmater.



Ako volite gledati prekrasne interijere koji i vama samima daju inspiraciju, Majin profil je za vas. Njen dom u Novom Marofu je topao i udoban, prepun šarmantnih detalja u kojem se lako mogu zamisliti kako uživam uz neku dobru knjigu i kavu.


Ovo su naravno samo neki insta profili koje pratim i volim.
Ako vam se tema svidjela, pišite mi u komentarima pa će ih biti još.
Koji su vaši najdraži insta profili?


1 komentar

  1. Moram priznati da i sama previše visim na Instagramu. Također sam otvorila profil zbog bloga, a sada je Instagramu postao moja ljubav. Divim se svim divnim profilima koji imaju divan ujednačen feed voljela bih kada bi jednog dana to i dama uspjela postići. Pratim blogerice koje se bave kozmetikom, modom, ali i uređenjem doma.

    OdgovoriIzbriši