nedjelja, 15. travnja 2018.

DARPHIN: Hydraskin Light Gel Cream



Kako imam mješovito/masnu kožu lica od hidratantne kreme tražim laganu, gelastu teksturu koja će se brzo upiti u kožu lica i za sobom neće ostaviti mastan trag.
Dugo već želim isprobati Darphin proizvode i tako sam odlučila kupiti njihovu Hydraskin Light Gel Cream.



Darphin  kozmetičku kuću osnovao je 1958. godine u Parizu fitobiolog i jedan od začetnika moderne kozmetičke industrije, Pierre Darphin. Otvorio je elitni institut ljepote u Parizu i time napravio pravu revoluciju u profesionalnoj njezi kože sa svojom jedinstvenom, luksuznom formulom zasnovanom na aromatičnim biljkama, individualnim tretmanima, a sa osobnim uvjerenjem da je zadovoljstvo klijenta najvažnije.
Osnova za inspiraciju Darphin istraživačkih timova je priroda i u prosjeku je čak 85% sastojaka je prirodnog porijekla.


Riječ proizvođača:
„Darphin Hydraskin Light Gel Cream je osvježavajuća, blaga hidratantna gel krema namijenjena njezi normalne i mješovite kože, čineći je savršeno hidratiziranom i blistavo sjajnom. Ekstrakti Imperata Cylindrica i esencijalno ulje mamakua, zadržavaju vlagu duboko u stanicama kože i stimuliraju staničnu aktivnost. Svježe stanice kivija, bogate vitaminima revitaliziraju epidermis. Ova krema održava kožu mekom, gipkom i hidratiziranom. Pogodna je za dnevnu njegu.“

Gel krema ima lijepu staklenu ambalažu koja je zapakirana u kartonsku kutiju i celofan. Cijelo pakiranje odiše svježinom, minimalizmom i elegancijom.


Darphin Hydraskin Light Gel Cream po svom nazivu trebala bi imati laganu hidratantnu teksturu.

Tekstura kreme kada je uzmete iz posude je gelasta, ali na mom licu nije bila lagana. 



Lijepo se ona ponaša na koži, ali je moja koža teže upija. To mi je bio problem jer sam kremu koristila ujutro, prije posla, pa bih morala čekati 15-tak minuta dok se krema ne upije. Sa puderom (tada sam koristila Shiseido tekući puder) je dobro surađivala.
Također mi je licu pružila odličnu hidratizaciju i nije mi izazvala nered na licu.
Izdvojila bih još jednu manu ove kreme, nakon apliciranja kreme lice bi mi se sjajilo i taj sjaj bi trajao sve dok se ne umijem.

Krema ima nježan i osvježavajući miris. Dermatološki je testirana, ali se ne preporuča osjetljivoj koži lica. 

Sastav:


Aktivni sastojci kreme su: Imperata cylindrica ekstrakti, kivi, ekstrakt mamakoa (paprat sa Novog Zelanda).


Moje mišljenje:
Jako mi je žao što se moja koža i Darphin Hydraskin Light Gel Cream nisu zavoljele.
Prije kupovine kreme pročitala sam hrpu recenzija i sve su bile pozitivne, ali, eto, valjda sam ja izuzetak.
Darphin Hydraskin Light Gel Cream možete kupiti u bolje opskrbljenim ljekarnama po cijeni od 270kn.

Jeste li koristile neki Darphin proizvod?
Kakvi su vaši dojmovi?

Nema komentara