subota, 10. ožujka 2018.

THE BALM: Nude Beach paleta sjenila



Isprobala sam dosta theBalm proizvoda, ali Nude Beach je prva njihova paleta sjenila koju imam.
Imam je već više od mjesec dana i zaista sam se igrala sa njom kreirajući različite look-ove.
Paleta dolazi sa porukom „life`s a beach“ koju kao da sam ja napisala jer se tijekom ljeta cijeli moj život odvija na plaži.


Nude Beach paleta sjenila dolazi u čvrstom kartonskom pakiranju sa ogledalom duž cijele strane poklopca. Sadrži 12 sjenila koja su smještena u malim penovima i možda bi jednima moja zamjerka bila baš veličina penova. Voljela bih da su malo veći jer bi tada uzimanje sjenila kistom bilo lakše.


Sjenila u paleti razlikuju se svojim završetkom ali i teksturom.
5 mat sjenila se više truse od ostalih, 4 sjenila satenskog finish-a su lošije pigmentirana, dok su 3 shimmer-asta sjenila bogata, pigmentirana i lako se apliciraju.
Svako sjenilo ime svoje ime, pa ću vam ih tako i opisati.


  • Brilliant- kremasta, prljavo bijela nijansa idealna je za nanošenje preko cijelog kapka i služi mi kao bazno sjenilo
  • Buff- nježna boja breskve, rado je nanosim na pregib oka. Odlično se blenda i lako kombinira sa svim ostalim nijansama

  • Babe- boja šampanjca, savršena za istaknuti unutarnji kut oka ili je koristim uz sam luk obrva
  • Bright- mat ružičasta nijansa koja je odlična za pregib oka, savršeno se blenda i nadograđuje



  • Brainiac- nježna ciglasta nijansa
  • Brave- ljubičasto-smećkasta nijansa koja mi je najmanje draga. Iako u penu izgleda tamna, kada je nanesete na oko izgubi na pigmentaciji
  • Built – predivna zlatna nijansa koju ja stavim na sredinu kapka. Toliko je pigmentirana da izgleda kao da sam je aplicirala mokrim kistom. Lijepo izgleda i u unutarnjem kutu oka
  • Bold- predivna, kremasta, mat smeđa nijansa




  • Bodacious- tamna aprikot, mat nijasna koja može također služiti sa pregib kapka tako da oku da dubinu
  • Breathtaking- boja starog zlata, predivna, jako pigmentirana nijansa
  • Bootylicious- tamna, smeđa nijansa sa primjesom ljubičaste mi je posebno draga za naglasiti vanjski kut oka. Volim ovu nijansu jer odlično pristaje boji mojih očiju, pa je znam staviti i preko cijelog kapka i dobro izblendati.
  • Brazen- mat nijansa boje kave koju uskim kistom stavljam uz samu liniju gornjih trepavica. 



Prije stavljanja sjenila uvijek koristim bazu, mada su neka od ovih sjenila tako dobro pigmentirana da im baza niti ne treba.
Postojanost sjenila na očima je odlična, ne mrdaju sve dok ih ne uklonim.

Zaključak:
Nude Beach paleta sjenila je meni predivna. Ovakva palete sa toplim nijansama sjenila su uvijek popularne i ja ih volim jer mi tople nijanse dobro stoje.
Po svojoj kvaliteti je daleko iznad svih drogerijskih paleta koje sam imala, što svakako opravdava njenu cijenu od 280kn.
Paletu možete kupiti u Muller-u i Bipi.

PR proizvod

Kako vam se sviđa ova paleta?
Imate li neku theBalm paletu sjenila?

2 komentara