srijeda, 23. kolovoza 2017.

MINI RECENZIJA #5


Danas vam želim ukratko predstaviti nekoliko proizvoda koji su mi se svi jako svidjeli. 




Douglas Essential Sensory uljni odstranjivač makeupa


Proizvod sam kupila slučajno, u putnom pakiranju od 50ml po cijeni od 50kn. Trajao mi je skoro 2 mjeseca uz svakodnevno korištenje.
Oduševljena sam učinkovitošću ovog uljnog odstranjivača makeupa!  Tekstura je lagana i nježna. Proizvod se utrlja na suho lice, a zatim se postepeno dodaje voda. Tako nastaje mliječna emulzija koja u potpunosti otklanja sav makeup s lica uključujući i maskaru (koju je uvijek najteže odstraniti!). Jako volim uljne odstranjivače i oni su mi prvi korak u večernjoj rutini čišćenja lica. Drugi korak je umivanje nekim od nježnih gelova.
Miris proizvoda je blag, biljni i vjerujem da neće nikome smetati.
 Ključni sastojak mu je ekstrakt lista masline koji je bogat vitaminom E i antioksidansima.

Ziaja Orange Butter creamy shower soap


Ziaja proizvode ne koristim baš često (ne znam zašto!), ali svaki gel za tuširanje s mirisom naranče mora biti moj. Nisam pogriješila sa ovim proizvodom. Kremasta i hidratizirajuća tekstura i predivan osvježavajući miris natjerali su me na ponovljenu kupnju.
Cijena proizvoda je oko 19kn.


Sastav:


Dove Purely Pampering njegujuća gel krema za tuširanje


Davno sam se uvjerila u kvalitetu Dove gelova za tuširanje, ali ponovo moram podijeliti svoje oduševljene sa vama. Hibiskus i badem, savršena kombinacija sastojaka čine ovaj gel posebnim.Tekstura je kremasta i konkretna.


Gel zaista njeguje kožu, pa ona ostaje hidratizirana nakon tuširanja. Miris je nježan, pomalo puderast.
Pakiranje sadrži 250ml a cijena mu je oko 20kn.

Balea Bodylotion sa medom i mlijekom


Hidratantno mlijeko za tijelo namjenjeno suhoj koži tijela je odličan i jeftin proizvod.
Nema vodenastatu teksturu, a opet se lako razmaže po tijelu i brzo upija u kožu. 



Miris je savršen i osjeća se dosta dugo na koži. 
Cijena je jako pristupačna, 500ml proizvoda je 20-tak kn. 

Sastav:


Revlon Ultra HD ruž za usne


Dugo nisam kupovala Revlon proizvode a onda sam se počastila ružom za usne. Ovo je ruž s gel tehnologijom bez voska. 
Jednostavno pakiranje ima samo jednu manu, ruž je duži od metalnog kućišta, pa se prozirni poklopac pri korištenju lako uprlja. 


Pigmentacija mu je odlična, samo jednim nanosom daje savršene usne. Tekstura je kremasta, ne isušuje usne i ima polu-mat završetak. Postojanost je prosječna, preživjet će piće ali jelo neće.
Nijansa Rose 830 iako na swatch-u izgleda intenzivno ružičasta na mojim usnama je skoro nude nijansa.




Imate li neki od navedenih proizvoda?
Dijelimo li isti dojam o njima?




Nema komentara