nedjelja, 2. travnja 2017.

CLINIQUE: Pop Lip Colour + Primer Lipstick

Ne posjedujem puno Clinique proizvoda, ali ovaj ruž me jako zaintrigirao kada sam ga vidjela na kolegici. Prava proljetna nijansa, svjež, a opet nije prenapadan.


Pop Lip Colour + Primer Lipstick dolazi u 16 nijansi, od nude do jako ružičaste.




U ovom ružu sam dobila sve što tražim od ruža.
 Naziv mu je malo zbunjujući, jer u jednom proizvodu dobijete ruž i primer. Formula ruža bi trebala biti hibrid ruža i primer-a što znači da ima dobru pigmentiranost, a uz to lijepo naglasi usne.


Tekstura ruža je predivna...nježna, hidratantna, lako maziva, ne uvlači se u pore usana.
Melon Pop je svjetlo narančasta nijansa sa koralnjom primjeom i laganim sjajnim završetkom. To je odlična nijansa ako želite nositi narančasti ruž koji neće vrištati na usnama.



Iako ovaj ruž nije tako dugotrajan kao što proizvođač tvrdi (barem ne meni), ja stvarno uživam u njegovoj formulu. On neće preživjeti obrok, ili ostati pola dana na usnama, ali s njim je tako lako raditi i nije mi problem ponovo ga aplicirati.


Clinique Pop Lip Colour + Primer Lipstick sam kupila u Duglas parfumeriji po cijeni oko 250kn. Mislim da ga ima i u Muller-u.

Imate li ruž iz ove kolekcije?
Kako vam se sviđa Melon Pop nijansa ruža?

2 komentara

  1. To je moja nijansa! Nosim takve i takvi mi jedino stoje, ali cijena je malo pre...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, cijena je malo viša, ali ako je ovo "tvoja" nijansa.....:)

      Izbriši