srijeda, 21. prosinca 2016.

BOŽIĆNA DEKORACIJA STOLA

Kao tipična horoskopska vaga, ja vodim računa o svakom detalju, toliko da to moje bližnje dovodi do ludila. Veliki sam gurman, ali meni je važnije lijepo ukrasiti stol za božićni obiteljski ručak nego pripremiti četiri vrste jela.

Božić obiluje veseljem, taj dan s našom obitelji najviše vremena provodimo za stolom, pa je red da ga lijepo ukrasimo i stvorimo još ljepšu atmosferu. 
Osobno se uvijek držim one "manje je više" iako božićno vrijeme podnosi i kičastije postavljen stol. 
Ja preferiram stolnjak u pastelnim bojama od kvalitetnog damasta koji mora biti dobro opeglan. Uz dobro odabrane dekoracije, stol će na kraju prekrasno izgledati.
Također, platnene salvete su obavezne, papirnate ovaj put ostavite u ladici.

Na internetu sam pronašla par fotografija koje pokazuju kako bih voljela da izgleda moj blagdanski stol.


























Kako vam se sviđaju moji prijedlozi za dekoraciju stola?

2 komentara

  1. Prijedlozi su predivni i mogu ti reći imam vagu kod kuće i ovo vas baš opisuje da od dekoracije do posljednjeg detalja dajete sve.Lijepo,jako.

    OdgovoriIzbriši
  2. predivne sličice, ne znam šta bi odabrala za najljepše �� Ja sam riba ali što se tiče detalja izgleda da smo iste, obožavam kad mi je sve fino sređeno i dekorirano i izludim ako mi neki detalj ono "bode oči" �� Znam ja satima sve sređivati po kući dok ne bude kako sam ja to zamislila ☺️ Jedva čekam da malci malo narastu da se opet mogu malo više posvetit ovim stvarčicama �� Za Božić smo ja i malena sređivale stol skupa, pa onooooo sve me smeta ali puštam joj da ona sve radi po svome �� Na kraju idem upalit svijeće a ona se odmah hoće igrat gasiti ih �� Tako da mi je za sada ili slom živaca ili pusti mozak na pašu ������

    OdgovoriIzbriši