srijeda, 14. prosinca 2016.

ALVERDE: Clear krema za umivanje i Clear piling maska

Alverde, robna marka DM-a, predstavlja se kao prirodna kozmetika koja sadrži organske komponente. Međutim, koliko se ja razumijem u sastav proizvoda za mene to nije „prirodno“.
Nisam koristila baš puno njihovih proizvoda osim šampona za kosu (za osjetljivo vlasište) koji odlično rade svoj posao.

Danas ću vam ukratko predstaviti dva proizvoda za čišćenje lica.




Alverde Clear kremu za umivanje kupila sam iz čiste znatiželje jer još nisam imala takav proizvod. Kako proizvođač navodi krema je namijenjena problematičnoj koži s nečistoćama. Mišljenja sam da svaka koža ima nečistoće (bar u nekom periodu u mjesecu), pa ja ne bih tako ograničila upotrebu ove kreme.


Tekstura ove umivalice je gusta, više me podsjeća na masku za lice nego za proizvod za umivanje. Dovoljno je istisnuti malo proizvoda na ruku za jedno umivanje.  


 U dodiru s vodom ne nastaje pjena nego koegzistencija slična emulziji.


Zelene je boje i pomalo čudnog, zemljanog mirisa koji se dosta osjeti, ali meni to ne smeta.
Krema dobro očisti lice nakon što prethodno otklonim sav makeup pomoću micelarne otopine. Proizvod sam koristila svaki dan, ujutro i navečer. 
Nakon umivanja lice je meko na dodir i nije isušeno. Tome pridonosi ulje koje se nalazi u sastavu kreme.

Sastav:

U sastavu mi smeta alkohol ali srećom, proizvod mi nije izazvao nikakvu neželjenu reakciju na koži.
Ova krema me nije oduševila, ali bih je svakako svrstala u prosječne drogerijske umivalice. Cjenovno je jako povoljna, košta oko 20kn.
 Alverde Clear kremu za umivanje bih preporučila osobama sa masnom i mješovitom kožom lica, ne znam kako bi suha koža reagirala na nju.
Još nešto...nisam primijetila da umivalica smanjuje broj mitesera, a kako nemam akne, o tome ne mogu pisati.

Alverde Clear piling msaka dolazi u pakiranju od 50ml  i svjetlo je smeđe boje


Miris joj je sličan kao kod umivalice, ali se on jače osjeti jer masku neko vrijeme držite na licu. Tekstura je srednje gusta, lijepo se na lice nanosi kistom za masku i neće vam se cijediti s lica. 



Maska nije namijenjena za svakodnevnu upotrebu, dovoljno ju je koristiti dva puta  tjedno.
Ja je ostavim oko 10 minuta na licu jer se za to vrijeme maska osuši. Prije ispiranja malo pokvasim ruke i nježno masiram lice. Maska sadrži sitna zrnca mljevene koštice marelice, pa dobijete i nježan piling.
Nakon skidanja maske primijetila sam da mi lice ima svjež izgled, pore su stisnute, ali taj efekat je kratkotrajan. Koža lica je mat, glatka na dodir i ne osjećam da mi maska isuši lice. Naravno, odmah slijedi dobra hidratacijska krema. 

Sastav:

Što se sastava tiče kod maske je alkohol na drugom mjestu i ne znam što on tu radi ako maska ima Natura i Vegan certifikat.
Alverde Clear piling msaka je, opet ću se ponoviti, prosječan drogerijski proizvod, ali me nije oduševila. Cijena proizvoda je oko 20kn.

Jeste li koristili neki od ovih proizvoda?
Koji vam je Alverde proizvod najdraži?

2 komentara

  1. Alverde kozmetiku volim jer je prirodna,trenutno imam predivan tamno bordo ruž za usne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam imala Alverde dekorativne proizvode. Kod preparativnih proizvoda mi se ne sviđa jer znaju ubaciti alkohol koje općenito izbjegavam

      Izbriši