subota, 20. kolovoza 2016.

SHISEIDO ENERGIZING PARFUME

Dugo nisam pisala o parfemima, a znate koliko ih volim. Već treće ljeto za redom koristim jedan poseban parfem koji se na žalost trenutno ne može kupiti u Splitu (ne znam ima li ga u Zagrebu), ali nabavim ja njega preko web shopa i to kada je na sniženju.

Riječ je o Shideiso Energizing Parfume. 





Vjerujem da ste svi koristili barem neki kozmetički proizvod poznatog HE brenda Shiseideo, ali ne znam koliko ste se susretali s njihovim parfemima.
Za ljeto volim svježe, prozračne ali dugotrajne parfeme. Općenito volim da je parfem dugotrajan na mojoj koži jer ako već izdvojim novce za njega, onda neka ga što duže osjećam na sebi.
Shideiso Energizing parfem mi pruža sve što očekujem od ljetnog parfema.
Nije to neki novi parfem, lansiran je davne 1999, godine. Klasificiran je kao cvjetni parfem, ali po meni on nije tipičan cvjetni parfem jer svi oni u sebi imaju jednu slatku notu koja se kod Shideiso Energizing parfema ne osjeti.
Gornje note: karanfil i papar
Srednje note: iris, jasmin, suncokret, anis i ruža
Bazne note: šumsko bilje i bijeli mošus


Pakiranje parfema je elegantno i minimalističko. Narančasta boca od neprozirnog stakla ima debeljuškasti oblik i elegantan čep.  


Moj osvrt na ovaj parfem:
Kako u nazivu parfema stoji, on bi trebao pored dobrog mirisa pružiti i osvježenje za vrijeme vrućih ljetnih dana. Na mene on stvarno tako i djeluje!
Kada ga stavim osjećam se cijeli dan kao da sam tek izišla ispod tuša. Pruža poseban  osjećaj svježine i čistoće. Na mojoj koži trajnost mu je oko 4 sata što je sasvim solidno. Inače imam običaj dekantirati parfeme u male bočice koje stanu u torbu, tako da se tijekom radnog dana mogu osvježiti.
Jako, jako volim ovaj parfem i više jednostavno ne mogu zamisliti ljeto bez njega.
Znam da su ukusi kada je o parfemima riječ različiti, ali voljela bih, ako ste u prilici, da probate kako se Shideiso Energizing parfem razvije na vašoj koži.

Shideiso Energizing parfem dolazi jedino u ambalaži od 100ml, a ja ga kupujem FragranceX

Koji je vaš omiljeni ljetni parfem?







Broj komentara: 6

  1. Nisam probala ovaj. Međutim, dobila sam nekog neke live marke. U ljubičastoj ambalaži koja je identičnaa ovoj po obliku. Ja sam i više nego zadovoljnaa njime. Ostane mi neka tri četiri sata na meni, što je okej. Ali miris mi više baca naa vaniliju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam pafreme i ovaj mi se čini zanimljiv :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš lagane i osvježavajuće ljetne parfeme, onda će ti se ovaj parfem svidjeti

      Izbriši