utorak, 12. travnja 2016.

OLIVAL: Šampon i ulje za kosu sa avokadom


Ovo proljeće Olival nam je ponudio novu liniju šampona i ulja za kosu sa avokadom i čičkom. Za sebe sam odabrala šampon i ulje za kosu sa avokadom.




Olival avokado šampon za kosu


Na deklaraciji proizvoda piše da je šampon je namijenjen oštećenoj, obojenoj i suhoj kosi.
Kako ja redovito farbam kosu, a i tijekom zime sam stavljala svijetle pramenove, smatrala sam da je šampon sa avokadom pravi izbor za mene.

Pakiranje je jednostavno, čvrsta, bijela, plastična boca koja sadrži 300ml proizvoda. 
Tekstura šampona me podsjeća na fluid za lice. Kada šampon razmažete u ruci, on ima kremastu teksturu. To je zbog avokadovog ulja i pantenola koje sadrži.

 Avokadovo ulje bogato je vitaminima A, B, D, E i K, lecitinom i esencijalnim masnim kiselinama.
Miris šampona je biljni, blag i osvježavajući i vjerujem da bi se svima svidio.

Ovaj šampon koristila sam prema uputama. Utrljala bih ga na mokru kosu, pustila da odstoji najmanje 10 minuta, a tek zatim bih nastavila s pranjem kose. U dodiru s vodom šampon ne daje bogatu pjenu, što je meni odlično jer imam gustu kosu pa mi manje pjene olakšava ispiranje.
Morala sam nakon šampona koristiti regenerator jer drugačije nisam mogla rasčešljati kosu.

Sastav:

Šampon ne sadrži parabene i nije testiran za životinjama. 

Moje mišljenje:
Olival šampon sa avokadom je jako blag prema vlasištu i zbog toga od mene dobiva čistu peticu! To je zbog pantenola koji sadrži, a poznato je da pantenol obnavlja vlasište.
Nakon pranja, kosa je meka i svilenkasta što je zasluga avokadovog ulja.
Jako sam zadovoljna ovim šamponom i sigurno ću ga nastaviti koristiti.
Cijena šampona je 27,90kn.

Olival avokado ulje za kosu


Od kada su prošle godine ulja za kosu postala obvezan proizvod za njegu kose, ne znam ni sama koliko sam ih isprobala.
Avokadovo ulje za kosu namijenjeno je oštećenoj kosi. Kako moja kosa nije suha, ulje sam stavljala samo na vrhove kojima je uvijek potrebna dodatna njega. Stavljala sam ga na opranu i osušenu kosu. Na deklaraciji piše da se ulje može umasirati u vlasište, ali kako ja imam masno vlasište, to nisam radila

Avokadovo ulje za kosu dolazi u u prozirnoj boci sa pumpicom pa ga je lako dozirati. 


Meni je bila dovoljna jedna pumpica za moju dužinu kose do ramena. Boca sadrži 60ml ulja koje će mi potrajati dosta dugo. Važno je da ne pretjerate s količinom ulja jer će vam se kosa jako zamastiti.
Miris ulja, kao i šampona, je ugodan i ne zadržava se dugo na kosi.

Sastav:

Avokadovo ulje je bogato vitaminima A,B,D,E i K, lecitinom i esencijalnim masnim kiselinama. Također smiruje i vlaži kosu, hrani vlasište i kosi daje svilenkasti sjaj. 

Moje mišljenje:
Avokado ulje za kosu bih svrstala u onu skupinu ulja koja su privukla moju pažnju!
Zašto? Ako ga racionalno koristite, kosa vam neće biti masna, a vrhovi će biti nahranjeni. Naravno, za ispucale vrhove i dalje su glavno rješenje škare.
Sve skupa, zbog nahranjene kose puno mi ju je lakše bilo oblikovati pri peglanju.
Cijena ovog ulja je 26kn.

Olival šampon i ulje za kosu sa avokadom možete kupiti u DM-u, Kozmu, SPAR-u, Plodinama, Konzumu i Superkonzumu.

Jeste li koristili nove Olival proizvode za njegu kose?
Koristite li inače ulja u njezi kose?



Broj komentara: 10

  1. Ulje mi je favorit, divno izgleda! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj šamon još uvijek isprobavam, zasad nemam neko mišljenje... A što se tiče ulja, najčešće izbjegavam ovakve mješavine jer koristim čisto avokadovo ulje bez suvišnih dodataka.

    OdgovoriIzbriši
  3. sampon cu isprobati cim budem imala priliku, jer imam olival cicak sampon, i super mi je, mozda i ovaj bude dobar. steta sto kod mene nema olival kompletan asortiman, pa obicno u hrv kupim sta mi treba.
    ulje cu preskociti zbog parafina, obicno mi umasti kosu, a ne uradi nista, vise volim silikonska ulja jer su laksa na kosi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje mi nije uopće mastilo kosu, a inače imam masno vlasište. Koristila sam ga samo na vrhove.
      Drago mi je da ti je odgovarao šampon od čička

      Izbriši
  4. Jako sam zavolela Olival i ovo mi baš zvuči jako dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim određene Olival proizvode, a neki njihovi proizvodi mi ne odgovaraju jer imam masnu kožu pa su mi prebogati (misli na neke kreme za lice)

      Izbriši
  5. Baš me zanima ovo ulje, nisam sigurna ima li ga u BiH, ali pogledat ću kad odem kod mame u HR. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je meni jako dobro, a ako imaš suhu kosu, sigurna sam a će ti još bolje odgovarati

      Izbriši