utorak, 15. ožujka 2016.

CATRICE: „Graphic Grace" limitirane kolekcija


Nova limitirana Catrice „Graphic Grace“ kolekcija donosi nam upečatljivi modni look čiji je fokus usmjeren na klasičnim linijama, svijetlim tonovima i grafičkim elementima.
Meni se jako sviđaju proizvodi iz ove kolekcije i jedva čekam da vam predstavim neke od njih.




Graphic Grace by CATRICEQuattro sjenilo za oči


Plastična, čvrsta paleta koja na poklopcu ima linearni uzorak jedan je od predstavnika ove kolekcije. Ova paleta nosi naziv Linear Lines #1.
U paleti se nalaze četiri sjenila koja se daju iskombinirati u predivan proljetni look. Dva sjenila su mat, a dva imaju u sebi sitne sjajne čestice.
Posebno mi je zanimljiva kombinacija boja sjenila u paleti. Tri sjenila su u bež nijansama, a jedno je u boji fuksije pomoću kojeg se lijepo daju naglasiti oči.
Tekstura sjenila je meka, više kremasta nego praškasta. Uopće se ne truse pri nanošenju. Mogu se koristiti bez da prethodno stavite bazu za sjenila, ali tako im je trajnost na očima naravno kraća. Pigmentiranost sjenila je odlična, posebno me oduševila pigmentiranost najsvjetlije nijanse. 


Sviđa mi se ova kombinacija mat i lagano svjetlucavih sjenila koja oku daje određenu dozu živosti.
Ako za proljeće želite kupiti sebi nešto novo, neka onda to bude ova Catrice paleta sjenila.
Cijena palete je 35,90kn.

Graphic Grace by CATRICE – Powder Blush


Vizualno, rumenilo podsjeća na puno skuplja HE rumenila. To je kombinacija dvije boje, fuksije i naranče koje su međusobno spojene linearnim uzorkom.
Tekstura rumenila je praškasta, trebate dobro otresti kist prije nanošenja. Kada sam rumenilo koristila prvi put, bilo ga je svuda po kupaonici.
Kako je pigmentacija rumenila jaka, oprezno sa količinom rumenila koju stavljate na lice.
Treba vam samo jedan dodir kista da bi dobili prirodan izgled na licu.
 Kombinacija nijansi naranče i fuksije čini ovo rumenilo prikladno za sve tonove kože.
Kako izgledaju nijanse pojedinačno, a kako zajedno možete vidjeti na slici ispod.


Rumenilo je dostupno u samo jednoj boji pod imenom Structured Shapes #01.
Cijena rumenila je 31,90kn.

Graphic Grace by CATRICE – Kohl Liner olovka za oči 


Sa ovom olovkom za oči nikako nisam zadovoljna, dapače, slomila se još dok sam fotkala slike za post.
Kohl Liner olovka za oči je dobro zamišljena i kvalitetne je teksture, ali mislim da je loše dizajnirana.
Naime, olovka nema mehanizam na odvrtanje, tako da je mekani dio olovke predug i lako puca. 


Oblik olovke je prilagođen iscrtavanju na kapcima, tekstura je mekana, lijepo se razmazuje kistom tako da može biti pogodna i za neku verziju smokey eyes. Pigmentiranost je dobra, to je prava crna nijansa.


Cijena Kohl Liner olovke za oči je 27,90kn.

Graphic Grace by CATRICE – Olovka za obrve 
Olovka za obrve na jednom kraju ima tanki, trokutasti vrh koji služi za popunjavanje i isticanje obrva. Nijansa je smeđa i mislim da bi odgovarala većini vas.

Na drugom kraju olovke je spiralna četkica koja služi da počešljate I razdvojite neposlušne dlačice na obrvama.


Ja olovku za obrve koristim samo u specijalnim prilikama, pa nemam stečenu rutinu kod iscrtavanja obrva. Ipak sam za vas pokušala iscrtati obrve kako bi olovku vidjeli na djelu.


Nijansa mi savršeno odgovara, tekstura olovke je pomalo voštana, meka i lijepo se nanosi.
Češalj dobro obavlja svoj posao.
Cijela ovog proizvoda je 23,90kn.

 Moje mišljenje:
Sa svakom novom kolekcijom Catrice me sve više oduševljava dizajnom i kvalitetom svojih proizvoda. O odnosu cijene i kvalitete Catrice proizvoda neću niti pisati.
Pored gore recenziranih proizvoda limitirana „Graphic Grace" kolekcija još sadrži ruž za usne i lak za nokte.
Proizvodi iz "Graphic Grace" kolekcije dostupni su na prodajnim mjestima DM-a sve do isteka zaliha.
Zato, lipe moje, požurite po svoj primjerak!
  
PR proizvod

Koji vam se proizvod iz "Graphic Grace" kolekcije najviše sviđa?
Jeste li već kupile neki primjerak? Imate li drugačije iskustvo od mene s Kohl Liner olovkom za oči?






Broj komentara: 6

  1. Nisam još ništa iz te kolekcije isprobala, ali se nadam da ubrzo hoću jer mi se čini obećavajuća :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Je, na prvi pogled nijanse izgledaju "jake", ali kada se izblenda rumenilo je savršeno

      Izbriši
  3. Olovka za obrve mi je vrh, a posebno mi se sviđa što ima odličnu četkicu :)

    OdgovoriIzbriši