subota, 13. veljače 2016.

.....LOVE IS IN THE AIR....


Ja pripadam „starijoj“ generaciji koja nije naučila slaviti Valentinovo. Meni je to dan kao i svaki drugi u godini....ne očekujem posebnu pažnju od svog partnera, ne očekujem poklone, ne osjećam se taj dan „posebno“.
Ljubav se treba slaviti svaki dan. Što je to ljubav? Kako prepoznati pravu ljubav?




Mislim da je ljubav kada partnera prestaneš idealizirati i prihvatiš ga sa svim njegovim manama i vrlinama. Zato se ljubav razvija kroz godine, sazrijeva, postaje jača i prerasta u neku posebnu povezanost između dvije osobe.


To je ono kada pogledaš partnera i odmah znaš je li ljut, gladan, umoran ili je imao težak dan na poslu. Kada partnera doslovno osjećate kao svoju drugu polovicu i spremni ste se žrtvovati za njega na svaki način.

Prave ljubavi nema bez žrtve, odricanja i kompromisa. U ljubavi nema sive boje....ili je crno ili bijelo.

 Kada nekoga poznaješ 24 godine i s njim si u braku 17 godina jasno da više nema svakodnevnih leptirića u trbuhu. Sama činjenica da živimo skupa govori da me partner vidi pospanu, ne našminkanu, ljutu, umornu, bolesnu...nema tu više mjesta glumi!

Dragi moj Zakoniti, hvala ti što me voliš ovakvu kakva jesam. Hvala ti što me i nakon ovoliko godina možeš nasmijati svojim glupim forama. Hvala ti što si mi uvijek podrška i rame za plakanje. Hvala ti što vikendom kuhaš ručak jer znaš koliko ja to mrzim. Hvala ti na svakom glupom komentaru mojih cipela, šminke i frizure.


Znaš da ja više od poklona volim kada zajedno gledamo serije, smijemo se i glupiramo po stanu kao djeca. Znaš koliko volim kad me uvijek i pred svima zoveš nadimkom koji samo nama ima smisla.


Ne mogu i ne želim zamisliti život bez tebe. Nemamo idealan brak (ako on uopće postoji!) i nije sve onako kako je bilo u mojim djevojačkim maštanjima.

 Puno godina smo zajedno, puno toga lijepog i ružnog smo prošli zajedno. Nije uvijek bilo lako, ali baš taj period je pokazao koliko smo povezani i koliko smo jedno drugom važni.


 „Mi smo ekipa“...te tvoje riječi ću uvijek pamtiti jer one kazuju puno toga. Mi smo prijatelji, ljubavnici i prije svega roditelji jednog prekrasnog djeteta.

Meni ne treba ništa više! Neka nam Bog da zdravlja, a za ostalo ćemo se pobrinuti sami.





Broj komentara: 6

  1. E pa draga moja,ganula si me do suza ovim tekstom.I ja pripadam 'starijoj generaciji' iako se tako ne osjecam,hahaha...Uglavnom ljubav se slavi svaki dan,a ne samo 14.2.I sve ove divne trenutke sto si navela u tekstu,imamo i ja i moj dragi,samo nase nadimke,nase glupe interne fore,i puno puno toga.I to je ljubav!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno! Naježila sam se čitajući..svaka čast jer je danas rijetkost vidjeti ovako nešto nažalost, gdje god se okrenem nema kompromisa, ljudi se rastaju radi sitnica tako da samo naprijed i volite se zauvijek <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga <3
      Najlakše se rastaviti uz objašnjenje "neslaganje karaktera"

      Izbriši
  3. Draga ovaj post ti je predivan, čak su mi se i oči zasuzile. Jako, jako lijepo i nadam da se da ću i ja to isto moći napisati nakon toliko godina. Ma volite se vi meni još 100 godina. Krasni ste :*

    OdgovoriIzbriši