utorak, 29. prosinca 2015.

Artdeco Perfect Color Lipstick Rosy-Cheeked #38

Kod mene će te od dekorativne kozmetike naći najviše ruževa! Na prvi pogled se možda čini da su sve nijanse mojih ruževa slične, ali one su meni i te kako različite, podijeljene prema godišnjim dobima ili prema dnevnoj i večernjoj varijanti. Nijanse ruža koje nikada ne bih nosila su crna, zelena, pa i crvena (osim ako mi vizažistica crveni ruž ne ukomponira u ostatak makeupa!).

Nisam ljubiteljica smeđih ruževa, ali postoje različite nijanse smeđe boje, a ova nijansa mi je jednostavno prekrasna!





Nijansu Rosy-Cheeked #38 sam prošle godine vidjela na blogu kod Mikke i odmah sam je poželjela. Na moju veliku žalost, ovu nijansu sam tek nedavno pronašla na Kameja webshopu.

 Ime ruža nema veze sa njegovom bojom što mi se u zadnje vrijeme događa sa sve više ruževa koje kupim.
Radi se o pravoj, tamno smeđoj nijansi koja ima malo crvenog pigmenta u sebi.


U kvalitetu Artdeco ruževa nisam sumnjala, pa je tako i ovaj ruž ispunio sva moja očekivanja.
 Ruž je kremast, lako se nanosi, ne isušuje unse, nema shimmer-a. Završetak mu je satenski.
 Trajnost ruža je po meni odlična, bez jela izdrži i do 4 sata sa usnama.
Ruž se ne uvlači se u pore usana. 


Volite li vi smeđe nijanse ruževa? Kako vam se sviđa ova nijansa ruža?

4 komentara

  1. Predivna nijansa i mislim da ću si je kupiti jer u zadnje vrijeme stalno kupujem neke slične. I primjetila sam da stalno nosim smeđe nijanse ove jeseni/zime.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba se odvažiti i početi sa isprobavanjem drugih nijansi ruževa!
      Ova nijansa mi se sviđa jer nije tipična smeđa nijansa

      Izbriši
  2. još jedna divna nijansa, koju bi i sama rado nosila :D totalno moderno i lijepo izgleda :D

    OdgovoriIzbriši