utorak, 15. rujna 2015.

GIVENCHY: Rouge Interdit-Satin Lipstick

Dugo već ima ovaj ruž kojeg prosto obožavam, pa eto, svoje oduševljenje ću podijelim  s vama.

Radi se o Givenchy ružu iz linije Rouge Satin. Volim Givenchy ruževe zbog njihove odlične formule koja pruža dovoljno hidratacije i lijep izgled.





 Prvo što kod ovog ruža upada u oko je pakiranje ovog ruža. Čista elegancija!



Ovaj ruž za usne nalazi se u srebrnom kućištu na kojem dominira Givenchy logo. Poklopac ruža je crna, četvrtasta kutija, izrađena od neprozirne plastike. Na kućištu se također nalazi elegantna vrpcu sa logom proizvođača. Primite za tu vrpcu i lagano izvučete ruž. Kažem vam, otmjeno,  Ako volite otmjena pakiranja, sigurna sam da će vas ovaj ruž oduševiti.


Moja nijansa ruža je Enchanting Beige 02. To je suptilna, topla bež nijansa sa satin završetkom. Usne ostaju sjajne, ali bez glitter čestica. Mislim da je ovo jedna od onih nijansi koje dobro pristaju svima.


Ruž je kremast, lako se nanosi na usne i ugodno ih hidratizira. Ne razmazuje se oko usana, ne isušuje usne i lako ga je svakodnevno nositi.
Trajnost ovog ruža je dobra, ako ne jedete, održat će se na usnama oko 4 sata. Nakon toga boja počinje ravnomjerno blijediti, što mi se jako sviđa.
Pigmentacija je osrednja, ali to mi je i razumljivo jer ipak se radi o jednoj nježnoj i neutralnoj nijansi.


Kada nanosite ovaj ruž, osjeti se njegom lagani puderasti miris koji traje jako kratko.

Iako imam jako puno ruževa, nisam pronašla nijedan ruž sličan nijansi Enchanting Beige 02.


Cijena ovog ruža je oko 250kn.

Kako vam se sviđa nijansa ovog ruža?
Volite li Givenchy ruževe?




Broj komentara: 10

  1. Nijansa bas lepo izgleda, a odlicno ti i stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna nijansa, taman za tebe. Imala sam nekoliko Givenchy ruževa ali ovu liniju nikad a navodno je odlična.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se ruž i recenzija. Prekrasno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nijansa koju imaš je stvarno savršena, veliki sam fan neutralnih nijansi. Nisam isprobala Givenchy ruževe, ali pakiranje je prekrasno, luksuzno i profinjeno. Ne znam da li je to zbog vrućine, ali izgleda da ti se ruž počeo "znojiti", šteta nijanse, a bome i cijene, preporučujem da ga držiš na tamnom i hladnom mjestu (to već vjerojatno radiš :) ), a u najgorem slučaju ćeš morati ubrzati potrošnju da mu ne bi istekao rok trajanja. I da, nijansa ti odlično stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah....preznojio se od vrućine jer sam ga fotkala ovo ljeto! Ne može moja sva kozmetika stati u hladnjak....strah me da je ukućani ne počnu jesti ;)

      Izbriši