ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

AVON: Calming effects illuminating foundation


Redovito listam Avonov katalog, ali ovo je prvi tekući puder za lice koji sam poručila bez isprobanog testera. 
Odlučila sam se za nijansu Ivory koja je najsvjetlija






Kako ja nisam bijele puti, nijansa mi je malo presvijetla, ali uz dodatak rumenila ne izgleda umjetno za dnevni look.

Puder dolazi pakiran u crnu kartonsku kutiju.


 Unutra se nalazi staklena bočica s pumpicom, što je uvijek plus jer omogućava higijensko nanošenje i precizno doziranje pudera. 


Puder dolazi u količini od 30ml, a puna cijena mu je bila negdje oko 60kn.

Što u Avonu kažu za ovaj puder
„Nježna kremasta podloga pogodna je za svaki tip kože. Osvježava izgled kože podložne stresu i pomaže dati prirodan, svjež izgled. Puder je dermatološki testirani. Ima UVA i UVB zaštitu. Obogaćen je s kompleksom vitamina, aloe i lavande.“

Tekstura pudera je lagana, lijepo sjeda na lice i lako se blenda.
Pokrivna moć mu je osrednja. Za moje potrebe je zadovoljavajuća, ali ako na licu imate veće nepravilnosti kao što su ožiljci od akni, onda ovaj puder nije za vas



Avon Calming effects illuminating tekući puder lijepo ujednači moj ten, ali mi se pjegice ispod njega ipak naziru. Meni to ne smeta, zapravo mi je simpatično.
 Puder mi nije izazvao nikakve neugodnosti na licu. Prosječno, nakon tri sata mi se lice počinje lagano presijavati, pa moram dodatno nanijeti puder u prahu.

Moje mišljenje
 Avon Calming effects illuminating tekući puder je dobar i jeftin drogerijski puder koji će vam lijepo ujednačiti ten. Ne ističe suhe dijelove na licu.
Vjerujem da bi ovaj puder puno bolje odgovarao osobama s normalnom ili suhom kožom lica.

Koristite li Avonove pudere?
Koji vam je najbolji?


4 komentara

  1. Imala sam ga prije, dok nisu mijenjali formulu,bio mi je ok. Vidjela sam da sada ima ovaj i mat varijanta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i mat varijanta...možda bi ona bila bolja za moju kožu, ali i ovaj puder mi je za svaki dan ok

      Izbriši
  2. Ranije sam ga koristila i zadovoljna sam njime, super je. :)

    OdgovoriIzbriši