subota, 18. srpnja 2015.

AVON: Advance Technique Supreme Oils- ulje u spreju

Ovog proljeća Avon je predstavio novu liniju u njezi kose pod nazivom Advance Technique Supreme Oils. Linija sadrži šampon za kosu, regenerator, tretman za vrhove kose i ulje u spreju.
Iz cijele linije proizvoda najprivlačnije mi je bilo ulje u spreju koje sam kupila na sniženju po cijeni od 45kn, inače puna cijena mu je 55kn.

Već sam koristila ovakve proizvode u frizerskim salonima i  uvjerila sam se u njihovu učinkovitost.





Pakiranje
Ulje je pakirano u plastičnoj, čvrstoj, prozirnoj boci od 100ml. Ispod čepa je pumpica kojom se ulje lako poprska po kosi


Odmah u boci se vidi da se ulje sastoji od dvije faze: uljne i vodene pa je prije uporabe bocu potrebno dobro protresti kako bi se ove dvije komponente spojile.

Kako mi se kosa lako masti, u početku sam bila oprezna korištenjem ovog proizvoda. Međutim, dogodilo se upravo suprotno.
Ulje ima takvu teksturu koja niti malo ne masti kosu, ne lijepi je, a opet je lijepo njeguje.
Ipak, preporučila bih vam da u početku budete oprezni i stavite malu količinu ulja, jer nikada ne znate kako će vaša kosa reagirati na ovo ulje.


Tijekom korištenja ovog ulja također sam vidjela da mi je ipak potreban regenerator jer ovo ulje ne pomaže u raščešljavanju moje guste kose. Zato sam ga prestala koristiti na mokroj kosi.
Puno bolji učinak na moju kosu ovo ulje ima ako ga stavim na već osušenu i ispeglanu kosu.
Naravno, izbjegavala sam prskati ulje blizu korijena kose.


Nakon peglanja kosa je meka na dodir, prilično zaglađena (ja uvijek imam problem s velikim volumenom kose!), sjajna i nije naelektrizirana.
Ulje kosi daje lijep sjaj, a ako pogledate uljnu fazu u boci, vidjet će te sitne čestice koje ja nisam uspjela uhvatiti na slikama. Te čestice se na dnevnom svjetlu presijavaju i daju sjaj kosi.
Miris ovog ulja je specifičan, slatkast ali meni jako ugodan. U početku je dosta jak, ali to traje jako kratko. Na kosi se ugodan miris zadrži oko 3 sata.


Sastav
Cijela linija Supreme Oils sadrži 5 vrsti ulja: ulje sjemena kamelije, ulje sjemenki grožđa, bademovo ulje, ulje marule i ulje makadamije koja su navedena pod zajedničkim imenom Nutri 5 Complex.
U sastavu me nije oduševio alkohol, ali tješim se činjenicom da mi ovo ulje nije isušilo kosu, već je naprotiv lijepo hidratiziralo.

Moje mišljenje
Zadovoljna sam učinkom ovog ulja za kosu.
Imajte na umu da ovo ulje nije namijenjeno za saniranje oštećene kose (tada pomažu samo škare!), nego se koristi kao preventiva jer lijepo nahrani kosu.
Nemojte očekivati ekfekat kao kada koristite Kerastase preparate za kosu, ali ovaj proizvod svakako dokazuje da možete dobiti dobar proizvod za kosu po znatno nižoj cijeni.


Jeste li koristili neki proizvod za kosu iz linije Advance Technique Supreme Oils?
Kakvi su vaši dojmovi?



4 komentara

  1. U kombinaciji s hranjivim tretmanom iz iste linije postigla sam zaista dobre rezultate i bila sam zadovoljna kako djeluju zajedno. Jedina mana je što tretman ima samo 50 ml, pa se veoma brzo troši.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro mi miriši, prijateljica ga koristi i zadovoljna je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ulje je odlicno, kao i ostatak te linije za kosu. A mirisi savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Otkako je izašla ova linija, ulje mi je na WL i mislim da bi mi odgovaralo obzirom da moja kosa nije gusta poput tvoje. Obavezno ću probati!

    OdgovoriIzbriši