četvrtak, 30. srpnja 2015.

APIVITA: Anti-Wrinkle Serum

Velika sam obožavateljica seruma i svakodnevno ih koristim. Apivita ima 4 prirodna seruma, koji neki još zovu i tekuće zlato.
Oni su mješavina snažnih sastojaka koji nude brzu hidrataciju i imaju brzu moć upijanja.

Rado sam isprobala Apivita prirodni serum protiv bora s vitaminom E i resveratrolom.




Resveratrol je polifenol koji se prirodno nalazi u koži crnog grožđa, bobičastim plodovima, šljivama, kikirikiju, japanskom troskotu i drugim biljkama.
To je ujedno i  prirodni antioksidans koji usporava proces starenja.
Naravno, starenje je prirodan proces koji je zajamčena svakom čovjeku, ali to ne znači da morate prihvatiti svoju sudbinu je treba na vrijeme prevenirati ili se uhvatiti u borbu s njom. 



Apivita prirodni serum protiv bora s vitaminom E i resveratrolom je jako dobar serum sastavljena od 94% prirodnih sastojaka.


Evo što iz Apivite kažu o ovom serumu:
  • smanjenje dubine i površine bora za 23% zahvaljujući resveratrolu
  • smanjenje broja bora do 70% zahvaljujući resveratrolu
  • održavanje dugotrajnosti stanica zahvaljujući resveratrolu, propolisu i vitaminu E
  • snažnu antioksidacijsku zaštitu zahvaljujući resveratrolu, vitaminu E, propolisu i polifenolima masline

Pakiranje
Apivita prirodni serum protiv bora s vitaminom E i resveratrolom (ili crveni serum kako sam ga ja prozvala!) Pakiran je u crvenu, staklenu bočicu s pipetom što je jako praktično kod doziranja proizvoda.  


Kako sam do sada koristila 3 od 4 Apivita seruma (svi imaju isto pakiranje samo u različitim bojama) kao manu bih navela to što kada ostane jako malo proizvoda u bočici pipetom ga više ne možete pokupiti. Tada morate biti inovativni i snaći se kako najbolje znate.

Tekstura ovog seruma je lagana, vodenasta, mliječno bijele boje i serum se jako brzo upije u kožu.


Serum je pogodan za sve tipove kože.
Ne sadrži  parabene, silikone, mineralna ulja, etanolamini, ftalati, PCM, NM.
Ovaj serum sam koristila 6 tjedana (meni serumi nikada ne traju duže!) i to svako ujutro i večer. Nanijela bih ga na lice, vrat i na područje dekoltea.
Meni je serum bio dovoljan sam za sebe, dok bi osobe sa suhom kožom lica ispod njega trebale nanijeti kremu koju inače koriste. 

Sastav
Apivita prirodni serum protiv bora s vitaminom E i resveratrolom sadrži:
resveratrol, vitamin E, grožđe, polifenole masline, propolis, hijaluronsku kiselinu, eterična ulja nerolija, pačulija, geranija i kadulje.
Ekskluzivna inovacija je da je  Apivita je zamijenila vodu infuzijom zelenog čaja u liniji prirodnih seruma kako bi pojačala antioksidacijsko djelovanje proizvoda.

Moje mišljenje
Odmah ću reći da nisam primijetila da mi se broj bora nakon korištenja ovog seruma smanjio. Međutim, svi kvalitetni sastojci koje serum sadrži ipak su učinili svoje!
Lice mi je bilo hidratizirano, a tekstura kože lica mi se promijenila na bolje.
Lice mi je izgledalo svježije, koža lica je bila zaglađena i meka (znate onaj osjećaj kada koristite kremu koja među sastojcima ima silikon?) .
Također, ovaj serum je odlična podloga za puder.
Vjerujem da bi za neke rezultate trebalo ovaj serum koristiti duži period i to u kompletu s ostalim Apivita proizvodima iz anti-age linije.
Ja jako volim Apivita serume i rotiram ih tijekom godine ovisno o potrebama moje kože.



Apivita prirodni serum protiv bora s vitaminom E i resveratrolom možete kupiti u Mulleru ili klikom na link.
Cijena seruma je 299kn, ali ja sam ga kupila na sniženju od 50%.

Jeste li koristili neki Apivita serum?
Kakva su vaša iskustva?




Broj komentara: 6

  1. Nikako da isprobam neki Apivita serum, ali u 9. mj planiram promijeniti preparativnu postavu pa se jedan mora naći u novoj rutini :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Velika želja mi je isprobati zeleni serum tako da ako opet naletiš na 50% obavezno javi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam u zalihama zeleni, jedino sam njega i plavi probala, plavi mi je bezveze, zeleni ok.
    Crveni još ipak nije za mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zeleni se serum je odličan, a plavi mi pruža lošu hidrataciju.

      Izbriši