utorak, 9. rujna 2014.

ÉLIXIR coffee scrub

IMG_2026

Bog cure!
Čitajući moj blog, sigurno ste shvatili kako jako volim koristiti piling za tijelo. O jednom mom dragom pilingu pisala sam u ovom postu.
Nedavno sam otkrila još jedan piling za tijelo koji je odmah ušao u moje favorite!

To je ÉLIXIR coffee scrub.
Ovaj piling dolazi u bijeloj, čvrstoj, plastičnoj posudi. Kutija je čvrsto omotana folijom. Moja pohvala proizvođaču, volim kada su proizvodi zaštićeni od otvaranja i "guranja radoznalih prstića u njih".
Sadrži krupnije i grublje čestice što jako volim, jer tako imam neki subjektivan osjećaj da je piling učinkovitiji.
Piling je tamne boje i u polutekućem stanju (jer sadrži ulja).


IMG_2031
U početku me to smetalo, jer mi se dogodilo da ga ne mogu lijepo nanijeti na kožu tijela. Ali sam se dosjetila i stavila ga u hladnjak. Struktura pilinga se stvrdnula i na taj način ga je puno lakše koristiti.
U mirisu ovog pilinga prevladava lagani miris kave (koja se nalazi u njegovom sastavu; kava djeluje na smanjenje celulita jer  potiče cirkulaciju), što vjerujem, neće nikome smetati.
ÉLIXIR coffee scrub koristila sam nakon tuširanja. Nanijela bih ga na tijelo i lagano umasirala. Njegova zrnca (morska sol i šećer) lijepo uklone mrtve stanice kože, a ulja koja piling sadrži , dodatno je nahrane.
Clipboard01

Ja sam piling koristila ovo ljeto, kada mi je koža najviše dehidrirana od mora i sunca. Vjerujte  mi, nakon njega, nisam trebala nanositi losion za tijelo!
Piling je bogat uljima! Sadrži ulje sjemenki grožđa, ulje nevena, pčelinji vosak, karite maslac, lavandu, slatku naranču i geraniju.
Zbog svog sastava, kožu ostavlja nahranjenom i baršunasto mekom.

Proizvođač još navodi da ÉLIXIR coffee scrub pomaže u uklanjanju strija i celulita.
Kod mene se to nije dogodilo!

MOJE MIŠLJENJE
Ovo je piling po mom „guštu“. Sadrži grublje čestice, ima miris kave koji obožavam, bogat je uljima koji jako lijepo hidratiziraju kožu.
Svakako ću ga ponovno kupiti!
ÉLIXIR coffee scrub dolazi u pakiranju od 200ml po cijeni od 50kn. Možete ga naručiti klikom na link.

Napomena:
U recenziji sam napisala iskreno svoj osobni dojam, bez ozira što je ovo PR uzorak!

VOLITE LI KORISTITI PILING ZA TIJELO?

Broj komentara: 8

  1. Izgleda tako jestivo. Obožavam uljne pilinge za tijelo, sad su u upotrebi čak tri komada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooooj, ovo totalno želim probati! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja volim uljne pilinge! Napiši koje koristiš

    OdgovoriIzbriši
  4. Elixir je vrlo kvalitetan proizvođač iako od njihovih proizvoda imam samo ulje za lice. Multifunkcionalno je i dobro se prilagođava koži. Ulje je također sjajno i za njegu kože nakon brijanja. :) Tek mogu zamisliti koliko je dobar i efektivan ovaj piling s kavom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se sa tobom, jako su im kvalitetni proizvodi! Voljela bih jedino da imaju veći izbor proizvoda

    OdgovoriIzbriši
  6. na kojem mjestu je kofein? ako je među zadnjima mozda bi ga mogla koristit. bi li ga donila mrvicu na kavu u neku posudicu da ga probam?

    OdgovoriIzbriši
  7. Rado, ali potrošila sam ga davno! Šta nisi prije tražila?
    To tije kada me ne pratiš redovito....hahaha...
    Donit ću ti jedan drugi, imaš isto recenziju na blogu!

    OdgovoriIzbriši