subota, 20. ožujka 2021.

WELEDA CLEANING CARE NJEŽNA PJENA ZA ČIŠĆENJE LICA

 


Često vidim kako mlade cure lude za poznatim makeup proizvodima, a štede na proizvodima za čišćenje lica. Davno je opovrgnuta teorija kako se čistači ionako isperu sa kože, pa ne moraju biti kvalitetni. Zapamtite, čišćenje je prvi i osnovni korak ka lijepoj i njegovanoj koži lica. Zato ću vam u ovom postu pisati o proizvodu za umivanje kojeg sam zadnjeg testirala.

Weleda je poznati njemački brend prirodne kozmetike. Brend je odnovan davne 1921. godine a njegova filozofija je "suštinska povezanost čovjeka i prirode". Zanimljivo je da su zajedno sa Rudolfom Steinerom, osnivačem i utemeljiteljem antropozofije hrvatskog podrijetla, utvrdili da različiti djelovi biljke podržavaju različite procese u ljudskom tijelu i u koži. 

Weleda kozmetika proizvedena je od 100% prirodnih sirovina vrhunske kvalitete.

Dugo sam željela testirati Weleda proizvode, ali sve njihove kreme su mi se činile namijenjene suhoj koži lica. Odluka je pala na Weleda Cleaning Care nježnu pjenu za umivanje koja je namijenjena normalnoj i mješovitoj koži lica. 

Ono što ovu pjenu razlikuje od ostalih pjena za umivanje koje sam koristila je njena tekstura. Stiskom pumpice iz boce izlazi lagana, prozračna pjena koja se brzo topi na koži i jako malo se pjeni kada se pomiješa s vodom. Ne očekujte bogatu pjenastu teksturu na kakvu ste navikli kod ostalih čistača ovog tipa. To je i logično budući da se radi o prirodnom proizvodu. Zato, ako koristite Weleda pjenu za čišćenje lica neka ona bude vaš drugi čistač. Za prvi čistač i uklanjanje makeupa odaberite ulje, balzam ili micelarnu otopinu, ovisno o tome što volite. 


Weleda Cleaning Care pjena nježno i temeljito čisti lice pa sam je koristila kod večernjeg i jutrnjeg umivanja. Nakon umivanja koža lica ostaje meka, nježna i hidratizirana. Iako još uvijek koristim retinol koji mi dosta isuši kožu lica, Weleda pjena za čišćenje nije mi dodatno isušila lice.

Svakako moram spomenuti dosta jak miris pjene. Nisam osjetljiva na mirise kozmetičkih proizvoda, čak volim osjetiti njihov miris, ali kod ove pjene za umivanje miris mi smeta. Ne mogu reći da je neugodan (citrusi i lavanda) nego je prejak. Još jedna stvar mi se nikako ne sviđa, a to je što pjena prilikom umivanja peče za oči

Sastav:


 
U sastavu proizvoda nalazi se Coco-Glucoside koji je nježni čistač biljnog podrijetla. Tu su još glicerin koji koži pruža hidrataciju, hamamelis zaslužan za protuupalno djelovanje i bijeli sljez namijenjen hidratizaciji i smirivanju čak i osjetljive dječje kože. Vjerojatno vam kao i meni, visoko na listi sastojaka, bode oči alkohol. On je tu kao prirodno konzervans i u prirodnoj kozmetici je neophodan.



Moje mišljenje:
Probala sam puno proizvoda za umivanje lica, a među njima i u obliku pjene za umivanje. Za Weleda pjenu ne mogu reći da mi najbolje odgovara jer me rijetko koji proizvod ovog tipa peče za oči. Međutim, ako ste pobornik prirodne kozmetike, čistih i provjerenih sastojaka, onda sa ovim proizvodom nećete pogriješiti.
Weleda Cleaning Care nježnu pjenu za umivanje možete kupiti u Notino web shopu po cijeni od 71,90kn. 

PR post


Koristite li Weleda proizvode?



Nema komentara