četvrtak, 25. listopada 2018.

Douglas AQUA Focus: Light-As-Air-Mask


Uvijek naglašavam kako je hidratizacija najvažniji korak u njezi kože. Za sve dobne skupine i sve tipove kože hidratantne kreme i maske su prava blagodat za kožu. 
Danas vam pišem o jednoj hidratantnoj maski koju možete kupiti u Douglas parfumerijama po cijeni od 155kn. Riječ je o maski za lice iz linije AQUA Focus koja se kod nas pojavila prije više od godinu dana. 



Karakteristike ove linije su:



  • Snažan i iznimno učinkovit trostruki aktivni kompleks sadrži kapsuliranu vodu sa švicarskih ledenjaka, ekstrakt matičnih stanica opuncije te ekstrakt divljih maćuhica i polisaharida
  • Poboljšava hidrataciju kože stimulacijom sinteze prirodne hijaluronske kiseline
  • Poboljšava međustaničnu razmjenu Aquaporina 3, posebnog proteina koji jača prodor vode kroz membranu epidermalnih stanica
  • Zadržava vlagu u epidermi i osigurava optimalnu razinu hidratacije


  • Sama ambalaža proizvoda djeluje moderno i luksuzno. U teglici koja je propisno zatvorena nalazi se 50ml proizvoda koji će vam jako dugo trajati.


    Tekstura ove maske me toliko oduševila da bih najrađe uzela žličicu i pojela je. Pjenasta, lagana kao zrak (kako stoji u njenom nazivu),  a opet kada je stavim na kožu osjećam da na koži imam konkretan proizvod koji će nešto i napraviti. 



    Maksa se koristi standardno: stavite je na lice u tankom sloju i pričekate nekih 10-15 minuta. Za to vrijeme na mojoj koži se dosta proizvoda upije, a višak otklonim mokrom blazinicom. 
    Masku sam koristila 1 do 2 puta tjedno. Obzirom da imam mješovito/masanu kožu lica, pratila sam njeno stanje i kada bih osjetila potrebu masku sam stavljala 2 puta tjedno. 
    Nakon ove maske nisam imala potrebu za dodatnom hidratacijom, iako mislim da bi ona bila potrebna osobama sa suhom kožom lica. 

    Moje mišljenje:
    Douglas AQUA Fokus Light-As-Air Mask je jedna od boljih hidratacijskih maski koje sam koristila.
    Sviđa mi se njena tekstura, ali i učinak koji ostavlja na koži. Maska ne pruža trenutnu hidrataciju, nego nekoliko dana osjećate njen učinak. Lice bude vidno hidratizirano i meko na dodir. 
    Iako znam da ima puno jeftinijih drogerijskih hidratacijskih maski za lice, ponekad je dobro uložiti novce u skuplji proizvod. 

    Jeste li koristile neki Douglas AQUA Fokus proizvod?

    Broj komentara: 6

    1. Zvuči primamljivo.
      Štetni sastojci? Sadrži li ih?
      Nisam uopće upoznata sa Douglas proizvodima..

      OdgovoriIzbriši
    2. Sastav je ok, AQUA Fokus linija proizvoda kombinacija je prirodnih sastojaka. Sadrži kapsuliranu vodu sa švicarskih ledenjaka, ekstrakt matičnih stanica opuncije te ekstrakt divljih maćuhica
      i polisaharida. NE SADRŽI ALKOHOL

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Hvala!
        Ne volim parabene, alkohol i ostale nepoželjne sastojke..
        Svakako je budem probala onda, u toj militraži trajat će mi dok ne ostarim😀😀

        Izbriši
    3. Ja trenutno koristim okoloočnu kremu, serum i dnevnu kremu iz ove linije i zaista sam zadovoljna sa svim proizvodima. Mojoj mješovitoj koži sa masnom T-zonom najviše odgovara serum, ali mislim da će mi u hladnijim danima i krema biti dobra (trenutno mi je prebogata). Sva tri proizvoda odlikuje nježna i lagana tekstura. U budućnosti ću svakako napisati recenziju ovih proizvoda, a zasada imam sam pozitivna iskustva. :) Karmen

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Sada si me baš zainteresirala jer imamo isti tip kože
        Meni je njihovo ulje za skidanje šminke savršeno

        Izbriši