petak, 17. kolovoza 2018.

FILORGA: UV Bronze Fluid SPF 50

Mnogi zaboravljaju kako njega lica ne završava stavljanjem dnevne ili noćne kreme na lice. Tijekom cijele godine, a ljeti posebno, po danu je obavezna krema sa spf zaštitom.
Iako je zaštitni faktor već standardno prisutan u velikom broju kozmetičkih proizvoda, kreme za lice i šminka sa zaštitnim faktorom ne pružaju jednaku zaštitu kao proizvodi za zaštitu od sunca.
Danas vam predstavljam Filorga novitet kada je u pitanju zaštita od sunca. Riječ je o UV Bronze Fluidu SPF50.




Filorga je poznata po odličnim anti-age proizvodima kao i proizvodima koji pružaju sigurnu i visoku zaštitu od sunca. O jednom takvom proizvodu pisala sam OVDJE.

Kada sam dobila Filorga UV Bronze Fluid, prema nazivu, mislila sam da se radi o proizvodu koji nam pomaže dobiti brončani ten. Možda je sam naziv proizvoda pomalo nespretan, ali kada je o kvaliteti riječ tu Filorga ponovo nije zakazala.

Opis proizvoda:
Riječ je o anti-age fluidu koji pruža visoku zaštitu od sunca ali se istovremeno bori protiv tamnih mrlja na licu. Fluid sadrži antioksidanse koji štite kožu i ublažavaju znakove starenja te hijaluronsku kiselinu koja je zadužena za hidrataciju.
Također, fluid je obogaćen vitaminima za ujednačavanje tena.

Pakiranje:
Plastična, meka tuba sadrži 40ml proizvoda. Sviđa mi se brončana boja tubice, jer su svi Filorga proizvodi pakirani u bijeloj ambalaži sa crnim detaljima. Također, mišljenja sam da je pakiranje od 40ml idealno kod proizvoda za lice. Veća pakiranja teško potrošim, a volim isprobati što više različitih proizvoda.


Tekstura i miris:
Kako je riječ o fluidu, tekstura je rijetka, potpuno nemasna i odlično odgovara mojoj mješovito/masnoj koži lica. Fluid je bijele boje ali na licu se jednostavno aplicira i ne ostavlja bijeli trag.



Prije fluida na lice stavim The Ordinary Niancinamid i za vruće ljetne dane to mi je dovoljno. Kod osoba sa suhom kožom lica preporučila bih da prvo stave hidratantnu kremu.
Nakon nanošenja fluida moram pričekati 10-tak minuta prije nego se proizvod potpuno upije. Ovaj proizvod savršeno zagladi kožu i ona postaje baršunasto meka na dodir.
Kada se fluid upije u kožu  možete bez problema staviti tekući puder jer se  fluid i tekući puder savršeo slažu.
Miris je fluida se osjeti samo u početku. On je cvjetni i diskretan, mislim da nikome od vas ne bi smetao.
Moram vas upozoriti da ovaj proizvod nije vodootporan.

PR proizvod

Moje mišljenje:
Jako sam zadovoljna teksturom ovog Filorga fluida. To što je tekstura hidratantna, matirajuća i lagana savršeno odgovara mom tipu kože. Proizvod mi nije začepio pore niti je prouzročio pojavu komedona, a to je ono što uvijek prvo tražim od ovakvog proizvoda.
Filorga UV Bronze SPF50 možete kupiti u bolje opskrbljenim ljekarnama po cijeni od 258kn.

Nema komentara