ponedjeljak, 1. svibnja 2017.

ESTEE LAUDER: Pure Color Envy Sculpting Lipstick


Već sam pisala o mojoj ljubavi prema Estee Lauder Pure Color Envy Sculpting  ruževima ovdje i ovdje.
Za mene je ovo daleko najkvalitetniji ruž za usne, a znate da sam ih puno isprobala.





Elegantna, a opet jednostavna ambalaža u modro-zlatnoj boji koja je karakteristična boja za sve Estee Luder proizvode.
Tekstura je kremasta sa laganim sjajnim završetkom. Formula ruža sadrži hijaluronsku kiselinu koja daje efekt punijih usana. Ruž je hidratantan, lako se aplicira, prosto sam klizi po usnama. Pigmentacija je odlična tako da već jednim premazom dobijete punu nijansu na usnama.
Trajnost na usnama mu je oko 5 sati, nakon toga ruž počne blijediti, ali ne nestaje sa usana.

Ovaj put sam se odlučila za nijansu 310 Potent. 


Predivna ružičasto-koraljna nijansa (jasno vam je da me ovo proljeće privlače koraljne nijanse!). Nijansa je dosta lagana, iako je uočljiva na usnama nije „vrišteća“ koraljna nijansa. Nosiva je svakodnevno i odlično se uklapa u svaki makeup. 


Jako volim ove ruževe i već na spisku imam nove nijanse za ovo ljeto!
Estee lauder Pure Color Envy Sculpting ruž za usne možete kupiti u Anabella i Douglas parfumerijama, te u Muller-u po cijeni od oko 290kn. 



Dijelite li moje oduševljenje sa ovim ruževima?

Nema komentara