srijeda, 24. kolovoza 2016.

Wet n Wild Megaglo Dual-Ended Contour Stick

Wet and Wild, američki drogerijski brend dekorativne kozmetike u svojoj ponudi ima nekoliko novih proizvoda koje već možete naći na policama DM-a.
Jedan od tih proizvoda je Megaglo Dual-Ended Contour Stick. 




Pakiranje:
Proizvod se nalazi u čvrstoj plastičnoj tubi koja na svojim krajevima ima dva različita proizvoda. Na jednom njenom kraju nalazi se stick za konturiranje lica, a na drugom kraju je higlighter. 


Dual-Ended Contour Stick je jako praktičan za nanošenje, posebno za početnike kao što sam ja. Također, pakiranje je dovoljno malo da stane u svaku kozmetičku torbu.

Tekstura:
Oba proizvoda su kremasta, lako se direktno iz tube nanose na lice. Lijepo se blendaju, ja sam za blendanje koristila beauty blender. Možete ga razmazati i prstima, ali meni to baš i nije higijenski. Kada se osuši, na licu ostavlja polu mat završetak.  
Higlighter u sebi ne sadrži šljokice, više me podsjeća na neku vrstu korektora. Jako lijepo posvijetli određena područja na licu, pa čak i moje tamne podočnjake.



Stick za konturiranje je tople, smeđe nijanse. Na licu je dovoljno nježan da sa njim ne možete izgledati kao indijanac. Lako se može nadograditi do željene jačine. Nijansa koju ja imam je light/medium. 



Na kartonskom pakiranju proizvoda je priložena slika koja će vas uputiti u korištenje ovog proizvoda.


Na trećoj sličici vidite  kako bi sve to skupa trebalo izgledati nakon blendanja.

Sastav:

Dual-Ended Contour Stick u svom sastavu ne sadrži paraben niti sulfate, a također nije testiran na životinjama.

Moje mišljenje:
Wet and Wild Dual-Ended Contour Stick je po meni odličan proizvod koji bih preporučila svima koji još uvijek muku muče sa konturiranjem lica.
Nadam se da će vam ova moja recenzija pomoći u odluci je li ovaj proizvod za vas ili nije.
Dual-Ended Contour Stick možete kupiti u DM-u i Bipi po cijeni od oko 50kn. To je odlična cijena za koju dobijete dva proizvoda.

PR proizvod 

Što mislite o ovakvom tipu proizvoda?
Imate li već svoj primjerak?
Koliko ste vi vješte u konturiranju lica?






Broj komentara: 12

  1. Nisam ga probala, mada cini se kao odlican. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. E nemam pojma konturirati a bas zelim nauciti! Al dok ja to savladam, doci ce nešto drugo " u modu" 😂

    OdgovoriIzbriši
  3. odlična cijena ovakvog 2u1 proizvoda :D i super za cure koje traže nešto za konturiranje, a lako za korištenje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđa ovaj proizvod i definitivno ću ga isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam još uvek skupila dovoljno hrabrosti upustiti se u nanošenje kremastih rumenila ili kontur proizvoda. Higlighteri- ajd' nekako :) Volela bih videti swatch na licu, jako me zanima finalni rezultat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja lice konturiram samo u posebnim prilikama, jer kad bih ujutro prije posla to radila, trebala bih ustati u 5!

      Izbriši
  6. Super mi je što su stavili po nijansu na svaku stranu sticka a ne u jedan stick onako sa svake strane nijansu. Jer, recimo - ovakakv sličan proizvod me privukao kod KIKO, ali sam odustala upravo jer mi je nelogično da su na istom sticku dvije nijanse. Inače, tvoj mi djeluje super , povoljan je, praktičan i vjerujem da nije teško raditi s njim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kiko proizvode još nisam imala priliku koristiti, ali to što si napisala je i meni nelogično!
      Ovaj proizvod je baš praktičan

      Izbriši