četvrtak, 12. svibnja 2016.

MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL: Plum Passion 365 Lipstick


Već sam pisala kako ovo proljeće obožavam tamnije nijanse ruža za usne, tj. nude nijanse sam pospremila na dnu ladice. Među mojim omiljenim proljetnim ruževima našao se i Maybelline Color Sensational u nijansi Plum Passion 365.





Ruž je pakiran u metalnoj tubi sa plastičnim, ali ipak čvrstim poklopcem. Pakiranje je elegantno za jedan drogerijski ruž.
Tekstura ovog ruža je kremasta, sa polumat završetkom. 


Meni je jako važno da ruž ne isušuje moje usne i da se ne uvlači u porice usana. Sve to zadovoljio je ovaj Maybelline Color Sensational ruž za usne. Na usnama je mekan, svilenkast i jako ugodan.
Formula je obogaćena medom, pa ruž uopće ne isušuje usne.
Trajnost ruža je odlična! Ruž na usnama ostaje do 4 sata, bez da nejednoliko blijedi ili da se skori na unutarnjoj strani usana. Dapače, trag ovog ruža ostaje na usnama sve dok ga sami ne skinete.


Pigmentiranost nijanse Plum Passion 365 je jako dobra. Dovoljan je jedan premaz da se boja ruža u potpunosti razvije na usnama.
Posebno mi je drago što se ruž (iako je nijansa tamnija) jako lako nanosi na usne. Ne razlijeva se preko ruba usana i nije vam potrebna posebna preciznost da stavite ovaj ruž.

Nijansu Plum Passion 365 mi je teško dočarati vam onako kako ona izgleda na mojim usnama. To je boja šljive sa svijetlim ljubičastim tonom. Osobno ne volim ljubičaste ruževe, ali ova nijansa me odmah oborila s nogu. 




Moje mišljenje:
Nijansa Plum Passion 365 je toliko neobična i meni tako draga. Kada sam tražila „plum“ nijansu ruža uvijek bi mi preporučili ruž koji je na mojim usnama previše „vukao“ na svijetlo ljubičastu nijansu koju nikako ne volim.
Također, formula ruža je odlična, nosiva je svakodnevno uz minimum makeupa na očima daje živost cijelom licu.
Sviđa mi se što ruž nema glitter-a, neko je to više neka satin tekstura.
Vidjela sam još par nijansi iz ove kolekcije ruževa i sigurna sam da će biti moje!
Maybelline Color Sensational ruž za usne možete kupiti u DM-u, Kozmu ili Muller-u po cijeni od 68,90kn.

Imate li neku nijansu ovih ruževa? Ako nemate, imate moju toplu preporuku za nji!




Broj komentara: 11

  1. bas je lijepa boja ovog ruza :) prvo kada sam vidjela sliku samog ruza mislila sam da je jak ali kada sam vidjela kako izgleda na tvojim usnama zaljubila sam se :D meni je vazno da karmin ne isusuje dodatno usne jer i ovako imam problema sa suhim usnama koliko god ih mazala :D uradila sam recenziju jednog Avon karmina koji ispunjava sva moja ocekivanja i u potrazi sam za jos takvih karmina ali se oni vise ne proizvode :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fotka nikada ne daje identičnu boju kao što je u stvarnosti. Ovaj ruž niti malo ne isušuje usne i meni je to jako važno, zato baš i ne volim amt ruževe.
      Nisam davno kupovala Avon ruževa...morat ću malo pregledati njihov katalog

      Izbriši
  2. Meni je ova nijansa baš predivna, nekako je tamna, ali opet nije previše tamna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tako, nijansa je tamna, ali opet nije pretamna. Taman je za proljeće

      Izbriši
  3. Nekako me podsjeca na Avonov mat Berry Blast :) super ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Nemam taj Avonov ruž, pa ne mogu raditi usporedbu

      Izbriši
  4. Prekrasna nijansa, čak puno ljepša na usnama nego na ruci

    OdgovoriIzbriši