nedjelja, 5. srpnja 2015.

BOOK OF THE MONTH-June

Ja jako volim čitati i uvijek nađem vremena za čitanje. Do sada sam vam par puta kao preporuku predstavila neke knjige koje sam pročitala.
Sada sam odlučila uvesti malu novost na svom blogu, tako da ću vam svakog mjeseca napisati post o knjizi koja me se taj mjesec najviše dojmila.

Ne znam hoće li vam se svidjeti ova novost na blogu, ali vidim da među beauty blogericama i čitateljicama ima dosta knjigoljubaca.


Moj favorit za lipanj je knjiga Dave Pelzer: „Izgubljeni dječak“.
Dave Pelzer je američki spisatelj koji je između ostalog napisao nekoliko autobiografskih knjiga. Najpoznatija i najčitanija njegova autobiografska knjiga je „Dijete zvano ONO“.
Dave je imao stravično djetinjstvo, jer ga je njegova emocionalno nestabilna majka zlostavljala na najbrutalnije načine.


„Izgubljeni dječak“ je drugi dio romana o životu zlostavljanog dječaka Dave.
Istinita, potresna priča o nasilju u obitelji u ovom dijelu govori i slamki spasa kada Dave-a otkrije socijalna služba. Uz sve slabosti sustava u kojemu se ne može pronaći udomiteljska obitelj za njega, Dave se mora sam boriti za dostojanstveni život.
Pri tome, Dave prolazi kroz domove pet udomiteljskih obitelji, ako ga njegova mama želi smjestiti u umobolnicu.
Hoće li se dave uspjeti izboriti za život dostojan čovjeka ili će završiti u umobolnici.......

„Izgubljeni dječak“ je knjiga koja se lako čita i koja je puna emocija.
Moram priznati da sam plakala čitajući je ...ovakvo djetinjstvo ne bih poželjela niti najgorem neprijatelju.



Što vi trenutno čitate?


Broj komentara: 6

  1. Sviđa mi se nova rubrika :) Nisam čitala knjigu, baš ću je potražiti u knjižnici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa nova rubrika! Za oba nastavka imaš preporuku

      Izbriši
  2. Citam Ayse Kulin;Njeno ime: Aylin. Na prvih 50 strana sam ali svidja mi se.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična mi je nova rubrika :D Nisam baš ljubitelj emotivnih i srcedrapajućih priča, ali ako budem u prilici pročitat ću je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ovo je istinita priča! Nimalo sladunjava i srcedrapajuća, već surova i potresna

      Izbriši