ponedjeljak, 8. svibnja 2017.

VICHY IDEALIA Smoothness & Glow Energizing Cream

Pisala sam recenziju Vichy Idealia Night Peeling sa kojim sam jako zadovoljna. Taj proizvod sam koristila istovremeno sa Vichy Idealia Smoothness & Glow Energizing kremom. Krema dolazi u dvije varijante: za mješovitu i normalnu kožu i za suhu kožu lica.


Kako proizvođač navodi krema bi trebala osigurati dugotrajnu blistavost kože, ujednačiti ten, suziti pore i zagladiti bore. Puno zahtjeva je postavljeno pred ovom kremom, pa hajdemo vidjeti što je od toga krema napravila na mom licu.





Pakiranje kreme je jako lijepo. Staklena posuda u bordo boji i u obliku mnogokuta izgleda elegantno i sadrži 50ml proizvoda. 


Tekstura je lagana i gelasta. Jako lijepo se nanosi na lice i brzo se upija u kožu.  



Za sobom ne ostavlja nikakav trag i odlično surađuje sa CC kremom i puderom.
Miris kreme je blagi miris bijelog cvijeća koji na koži ostaje oko 10-tak minuta.

Kremu sam namjeravala koristiti navečer nakon što na lice stavim Vichy Idealia Peeling. Međutim, mojoj dehidriranoj koži ova krema nije bila dovoljna kao noćna krema. Zato sam je nastavila koristiti ujutro jer trenutno koristim CC kremu koja također licu pruža određenu dozu hidratacije. U kombinaciji sa CC kremom pružila mi je odličnu dnevnu njegu. 
Odmah kada kremu stavim na lice osjeća se razlika. Lice postaje meko na dodir, ten je ujednačen kao da sam koristila primer (to je zato što krema sadrži silikone).
Krema mi nije izazvala pojavu komedona, nije mi začepila pore, a licu stvarno pruža glow izgled.
Dakle, što se tiče sužavanja pora to potvrđujem, ali nakon umivanja pore odmah postaju vidljive.
Po pitanju smanjivanja bora nisam primijetila nikakav učinak.
Ako bih ovu kremu željela koristiti tijekom noći morala bih prethodno staviti neki hidratatni serum. 

Sastav:

U sastavu kreme ima par sastojaka koji bi mogli smetati osjetljivoj koži lica. Kao i većina proizvoda za mješovitu kožu lica sadrži Alcohol Denat koji je poznat po isušivanju kože.
U sastavu kreme nalaze se ekstrakt borovnice i ekstrakt fermentiranog crnog čaja. Također, navodi se kako je krema namijenjena osjetljivoj koži s čim se ja ne bih složila.

Moje mišljenje:
Vichy Idealia Smoothness & Glow Energizing krema je dobar proizvod ako nemate osjetljivu kožu lica i ako vam ne smeta alkohol u njoj. Meni osobno krema odgovara, nije mi izazvala nikakve iritacije.
Vichy Idealia Smoothness & Glow Energizing kremu sam kupila u ljekarni po cijeni od 231,88kn.

Jeste li koristili neki Vichy Idealia proizvod?
Kakvi su vaši dojmovi?

2 komentara

  1. Meni jako pašu Vichy proizvodi i baš sada koristim po stoti put aqualia termal. Iz idealia linije stalno želim isprobati serum, a možda budem i ovu kremicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto volim njihove proizvode. Idealia serum (ako misliš na oni u ružičastom pakiranju) mi nije baš odgovarao, tekstura mu je premasna za moju kožu i baš se u teksturi osjeti silikon.
      Nova Idealia linija ima također u ponudi serum, ali ga nisam imala.
      Aqua termal linija mi je za ljeto predobra!

      Izbriši