petak, 29. siječnja 2016.

EUCERIN AQUAAporin ACTIVE dnevna krema za lice SPF 25

Svima nam je cilj imati lijepu i njegovanu kožu lica, a pri tome često zaboravljamo na najvažniju stavku-hidrataciju kože.
Samo koža koja nije dehidrirana može biti glatka i izgledati blistavo. Znate iz iskustva kako dehidrirana koža lica zna zatezati, perutati se i biti osjetljiva.

Koža ima svoj hidratacijski sustav, akvaporine. To su mikroskopski kanali koji prenose vodu između stanica kože. 
Vođeni ovom idejom, u Eucerinu su napravili novu liniju krema za lice pod nazivom AQUAAporin Active.
Svaki tip kože može postati dehidraran, pa se u  Eucerin AQUAAporin Active liniji proizvoda nalaze kreme prilagođene svakom tipu kože




Donosim vam recenziju Eucerin AQUAAporin Active kreme za dnevnu njegu svih tipova kože koja ima SPF 25.


Opis proizvoda:
Eucerin AQUAAporin Active njega poboljšava vlastiti sustav hidratacije kože iznutra.
  • krema za dnevnu njegu osjetljive kože lica i svih tipova kože lica
  • nekomedogena
  • odlična podloga za makeup
  • ne sasrži mirise niti parabene
  • pruža zaštitu od štetnih sunčevih zraka



Tekstura ove kreme je bogata, očekivala sam više gelastu teksturu jer sam se povela za  nazivom „aqua“. To je konkretna krema koja je malo masnija od krema za hidrataciju koje sam do sada koristila (npr. Afrodita hidratacijska krema).



Sastav:

Klučni sastojak je gluko-glicerol koji aktivira akvaporine i pomaže u hidrataciji kože.

Moje mišljenje:
Kako sam ja skeptična prema kremama koje su namijenjene svim tipovima kože lica, bila sam u početku jako oprezna s korištenjem ove kreme.
Na mojoj koži lica krema se lijepo i lako razmazuje, ali ipak ostavlja tanki bijeli trag koji se upije kroz par minuta (kao i većina krema koje imaju zaštitni faktor). Nakon toga, koža je hidratizirana i glatka na dodir. U stvari nisam niti znala koliko mi koži nedostaje vlage dok nisam počela koristiti ovu kremu.
Za osobe sa suhom kožom lica ne znam bi li ova krema pružila dovoljno hidratacije.
Istakla bih zaštitni faktor koji ova krema sadrži, jer je lice od sunčevih zraka potrebno štititi i zimi.
Za pohvalu je da mi krema nije začepila pore i izazvala nered na licu.
Eucerin AQUAAporin Active SPF 25 je po teksturi puno laganija od ostalih krema koje imaju SPF zaštitu. Krema može biti odličan izbor tijekom cijele godine pogotovo ako imate suhu i osjetljivu kožu lica.
Eucerin AQUAAporin Active SPF 25 krema je odlična podloga za puder.
Zanima me kako bi se krema na mom licu ponašala na većim temperaturama, ali za to ću morati pričekati proljeće.

Eucerin AQUAAporin Active SPF 25 krema za lice dostupna je u svim bolje opskrbljenim ljekarnama po cijeni od 146kn.

PR proizvod

Koju kremu vi koristite zimi za dodatnu hidrataciju kože lica?
Jeste li koristili neki proizvod iz Eucerin AQUAAporin Active linije?

4 komentara

  1. I meni se krema dopala ali mi se nije dopalo što je ostavljala neki lepljivi osećaj na licu. Što se hidratacije tiče, zadovoljna sam, radi ono čemu je namenjena. Inače, super recenzija! :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Lidija!
      Meni ova krema ne ostavlja ljepljivi trag na koži...vjerujem da to ovisi o tipu kože lica

      Izbriši
  2. Obožavam ovu kremu, napokon nešto što hidratizira i ima faktor

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom! Ne znam kako bi se krema ponašala na mom licu u proljeće i ljeto

      Izbriši