ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

HOLIDAY GIVEAWAY


Božićni praznici su za nama, a novogodišnji nam tek slijede. Neko je „gluho“ doba godine kada svi sumiramo rezultate prethodne godine.
Meni je 2015.godina donijela puno lijepih, ali i tužnih trenutaka....izgubila sam osobu koju sam jako voljela, s kojom sam bila jako bliska i koja će mi uvijek nedostajati. Nasuprot tome, svi smo u obitelji živi i zdravi, što je meni najvažnije.

Kada je blog u pitanju, još uvijek sam puna ideja i volje za pisanjem postova i druženje sa svima vama. Nadam se da će i u sljedećoj godini ovaj blog biti mjesto na koje ćete rado navraćati!

Kao i prošle godine odlučila sam i ove svoje vjerne čitateljice nagraditi. Možda sam ovo darivanje trebala organizirati ranije, ali okolnosti su drugačije....ipak sam ja zaposlena žena, majka, supruga....kraljica :)
Mišljenja sam da za darivanje nikada nije kasno ako se daruje s ljubavi i od srca!

Ja vam svima od srca zahvaljujem što ste čitali moje postove, komentirali i pratili me na Facebook stranici bloga.


Darivanje organiziram sa Oriflame Hrvatska kojima se ovim putem zahvaljujem što su se sami ponudili darivati vas!

Uvjeti darivanja su uvijek isti i voljela bih da ih se pridržavate:
  • lajkajte Facebook stranicu ovog bloga
  • izdvojite i u komentarima napišite vaš najljepši trenutak/događaj iz 2015.-te godine
  • objavu o darivanju je obvezno podijeliti pod opcijom „javno"
  • u komentaru nemojte ostavljati vašu E-mail adresu već samo ime pod kojim me pratite na Facebook-u
  • anonimne komentare neću uzeti u obzir!
  • mogu sudjelovati čitateljice iz Hrvatske (isključivo zbog visoke poštarine!)
Darivanje je otvoreno od 28.12. 2015.-3. 1. 2016. godine.
Dobitnicu će odabrati Random.org. i ja ću njeno ime objaviti na Facebook stranici bloga.
Dobitnica mi se mora javiti na Facebook stranici u roku od 24 sata, inače biram drugu dobitnicu!

 Sretno svima!


Dobitnica ovog darivanja je Tea Dopčak!
Čestitke Tea!
Svima vama više sreće u sljedećim darivanjima!
 

21 komentar

  1. FB: Jasmina Sukalić

    Svaki put kad bi mama došla iz bolnice, je bio najljepši trenutak. I sutra je očekujem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Najdraži trenutak ove godine mi je bio kad sam doznala da ću postati mama. :)
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  3. Najljepsi trenutak 2015..hmm
    Nisam se udala nit postala majka nit dobila posao niti lotto
    Tako nista
    Ali sam imala 360 divnih trenutaka
    Hvala Bogu na decku,roditeljima i braci.
    Nek ostaje ostane isto nek minne oduzima
    Zivot nek mi daje obilje...

    Claudia Kovacic

    OdgovoriIzbriši
  4. Facebook- Marija Alković

    Ovu ću godinu pamtiti po diplomi s fakulteta. Napokon sam i ja postala ponosna magistra ekonomije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Najljepši trenutak bio mi je vidjeti dečka kad je primao diplomu :D

    FB: Nataša Mrkonjić

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš sam se zamislila...ovo je bila godina koja je obilovala lijepim i ružnim događajima. Ali najbolji trenutak mi je bio kad sam saznala da je muževa sestra pobijedila melanom!

    OdgovoriIzbriši
  7. Najljepsi trenutak 2015.godine? Dobro pitanje,pa ova godina mi je bila jako dobra, bila je zdrava,sretna,puna ljubavi i tesko mi je izdvojiti jedan trenutak. Nadam se da ce i sljedeca biti dobra kao sto je i ova :)
    Fb: Josipa Čačić

    OdgovoriIzbriši
  8. Godina mi je počela jako loše, ali pamtit ću jedan snježni dan, jednu dugu, jedan dolazak, a najsretniji je trenutak u avionu kad sam shvatila da više ništa neće biti isto. :)
    FB: Jedna Jasna
    Podijeljeno: https://www.facebook.com/jasna0301/posts/457417191104509?pnref=story

    OdgovoriIzbriši
  9. Najljepsi trenutak mi je bio u ljetu kada se decko oporavio od nesrece - lupio ga auto dok je isao kod mene! :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Najljepši trenutak bio je kada sam dobila posao koji volim raditi!
    Sve najbolje u Novoj 2016. godini!
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  11. fb Ane Saric
    Izdvojila bih preseljenje u jedan divni grad i konačno zaposlenje!

    OdgovoriIzbriši
  12. Najdraži trenutak je bio svadba moje sestre!
    FB Danijela Šarić

    OdgovoriIzbriši
  13. Najljepši trenutak u ovoj godini: zaruke sa dečkom,sljedeće godine slijedi vjenčanje! :-):-)
    FB:Wanna Bee

    OdgovoriIzbriši
  14. Najljepši trenutak u 2015. godini bio je kad se moja sestra udavala. Čekali smo taj listopad cijele godine, bilo je i smijeha i suza. To je zbilja bio dan za pamćenje *.*
    FB: Luce Luce

    OdgovoriIzbriši
  15. Iako bez para(manje od 200kn u novcaniku), ljetos sam otputovala u Crnu Goru u Boku kotorsku. Tata i frendica su udruzili snage i financirali put. Zaljubila sam se i to more i te planine. Bogata povijest, divni ljudi. Mali raj.
    Ivana Polenik

    OdgovoriIzbriši
  16. Najbolji trenutak-odlazak na ljetovanje.

    Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši
  17. Tanja Turecki

    Najljepsi trenutak je bio kada mi je kcer ozdravila, usprkos svemu sto su doktori rekli rijesili smo probleme i sada je napokon sretna :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Kada sam ugledala pozitivan znak na testu za trudnocu ;)
    FB : Suzana Kišiček

    OdgovoriIzbriši
  19. Ljiljana Gligorevic Najljepsi trenutak 2015 kada mi je kxerka dobila posao. Fb Ljiljana Gligorevic

    OdgovoriIzbriši
  20. Ana Petrinac

    Najljepši trenutak 2015. godine je ... pa sad kad razmišljam, teško mi je nešto posebno izvdvojiti. Sve u svemu bilo je tu većih i manjih stvari koje su 2015-u obilježile i učinile još jednom lijepom godinom.

    OdgovoriIzbriši
  21. svadba moje mlade seke ;)
    fb : Lana Branka Sa

    OdgovoriIzbriši