ponedjeljak, 21. prosinca 2015.

Escada Magnetism Eau De Parfum

Kako je lijep osjećaj o nečemu što voliš (kod mene su to parfemi, definitivno!). Toliko toga mi se vrti po glavi, a prsti sami lete po tipkovnici...

Predstavljam vam moj najdraži zimski parfem....jedan, jedini i neponovljivi Escada Magnetism Eau De Parfum.






Escada Magnetism je pokrenut u 2003. Njegovi tvorci su  Steve Demercado i Pierre Bourdon.
Prva stvar koju ćete primijetiti je boca neobičnog oblika sa šiljastim rubovima. Podsjeća me na neki isklesani dijamant, nepravilnog oblika.
Boca je crveno-ljubičaste boje i predivno izgleda dok se zrake svjetla kroz nju prelamaju.
Jednostavnost i elegancija....


Escada Magnetism je moderan, ženstveni miris s elegantnim cvjetnim srcem  na bazi sandalovine i orijentalne vanilije.
To je gurmanski, orjentalni parfem.


Top note: ananas, crna ribizla, dinja, lici, crveno voće
Srce: bosiljak, ruža bijela frezija, zeleno lišće, cvijet badema, iris, magnolija, jasmin
Baza: mošus, paculi, vanilija, karamela, amber, sandalovo drvo

Miris se otvara  oštrim slatkim notama, podsjeća na bombone, ali onda se to razvija.
 Prvo, na voćno- cvjetni mix. Zatim, na čisti, prekrasni miris sandalovine i vanilije.
Zapravo ne znam kako bih vam točno opisala ovaj parfem...stvarno je poseban.

Prvo, on je izuzetno jak, dugotrajan, na koži ostaje 6-7 sati.
Drugo, možete biti sigurni da je to miris koji će privući mušku pažnju gdje god bili.
Treće i ne manje važno, priznajem da sam postala ovisna o ovom čudesnom mirisu.
Nosim ga svugdje: kod kuće, na poslu, za večernje izlaske...čak i kada skoknem do najbliže trgovine.


Sa Escada Magnetism ne smijete pretjerivati, jedan pritisak je dovoljan za cijeli dan. Ne želite mirisom gušiti ljude oko sebe već privući pažnju njegovom ljepotom i senzualnošću.

Znam da sam subjektivna kada je Escada Magnetism u pitanju, ali ako budete u mogućnosti, svakako ga pomirišite!
Na žalost, već par godina nema ga za kupiti u parfumerijama u Hrvatskoj, pa koristim svaku priliku da ga nabavim u inozemstvu.

Cijena 75ml ovog parfema je oko 450kn.

Jeste li imali ovaj parfem?
Koji je vaš omiljeni parfem?


4 komentara

  1. Imala sam ga i to nekoliko puta. :) Vjerujem da će mi još dugo dugo biti jedan od najdražih parfema! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da mi nije poznat,a inace volim Escadine parfeme.Ali sad kad sam procitala da ga nema kod nas mi je i jasno,jer sumnjam da bi mi ovako lijepa bocica promakla!Svidaju mi se te note,i ja zimi volim jace mirise,ali onako tople,gurmanske.Moj top parfem vec drugu zimu je od Lancome-a La vie est belle:-)Ljubav na prvi snjof:-)Probaj,sigurno ce ti se svidjeti,isto ga je potrebno jedan mali spric i traje i traje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj parfem je davno bio hit, tako da ga naše parfumerije više ne dobavljaju. Inače, Ecsada često izbacuje nove linije parfema.
      Probala sam La vie est belle, drag mi je parfem, ali između nas se nije dogodio "klik" da bih ga željela ponovo kupiti

      Izbriši