utorak, 22. prosinca 2015.

APIVITA: Bee Radiant lagana krema za lice

Znate koliko volim Apivita proizvode, a recenzije nekih njihovih proizvoda možete pročitati ovdje, ovdje, ovdje, ovdje...
 Apivita proizvodi sadrže prirodne sastojke do 100%, spajaju ekstrakte 5 500 biljaka prikupljenih iz Grčke flore s čistim pčelinjim proizvodima i organskim eteričnim uljima.
Svi Apivita proizvodi su certificirani od međunarodnih organizacija.
Niti jedan proizvod ne sadrži parabene, polipropilen glikole, silikone, umjetne boje i mirise.

Danas vam predstavljam novu Apivita liniju proizvoda za njegu lica-Bee Radiant.





Glavna karakteristika proizvoda iz ove linije je dati koži toliko potrebnu blistavost, a ujedno pružiti i anti-age efekat.

Linija Bee Radiant sadrži tri proizvoda: laganu kremu (namijenjenu mješovitoj i normalnoj koži lica), bogatu kremu (namijenjena suhoj koži) i kremu za područje oko očiju.


Što je zadatak Bee Radiant kreme:
  • vratiti koži lica blistavost-godinama, koža lica gubi svoju blistavost što je posljedica kako vanjskih utjecaja tako i loših životnih navika
  • povećava elastičnost kože i smanjuje bore
  • poboljšana refleksija svjetla-blistavost kože je definirana intezitetom svjetla, tj. kako starimo, koža gubi čvrstoću i dio svjetlosti se širi bez reflektiranja 
Imala sam čast prva isprobati Bee Radiant laganu kremu za lice.


Kada sam otvorila lijepu i minimalistički dizajniranu teglicu u kojoj se krema nalazi, prvo što sam osjetila je miris. Nisam baš ljubiteljica biljnih mirisa, ali citrusne mirise jako volim.
Miris kreme potiče od eteričnih ulja grejpa i zelene mandarine.


Tekstura Bee Radiant lagane kreme je uistinu lagana. Ne ostavlja mastan trag na licu i odlična je kao podloga za puder. Jako brzo se upije u kožu i pruža odličnu hidratizaciju.
Namijenjena je isključivo mješovitoj koži lica, a svi znamo koliko je teško pronaći kremu za ovakvu vrstu kože.


Sastav:

Moje mišljenje:
Trebalo mi je dosta vremena da „pošteno“ testiram ovu kremu. Zašto?
 Kada sam počela koristiti Apivita Bee Radiant laganu kremu za lice, pojavile su mi se bolne, potkožne bubuljice na predjelu čeljusti i brade. Kremu sam i pored toga nastavila koristiti dva tjedna, a onda sam shvatila da je vrijeme za posjet dermatologu. Dermatolog me odmah razuvjerio da to nije reakcija na kremu (jer bi mi se bolne potkožne bubuljice u tom slučaju pojavile po cijelom licu!), nego da su se bubuljice pojavile zbog hormonalnog poremećaja, a pogoršale zbog mog "kopanja".
Uputio me na tretman kod kozmetičarke i dao mi odgovarajuću kremu. Nakon par tjedana moje lice je izliječeno.
Nastavila sam koristiti  Apivita Bee Radiant laganu kremu za lice.
Koristila sam je kao dnevnu njegu. Ono što mi je najvažnije, nije bilo nikakvih alergijskih reakcija. Što se tiče hidratizacije, mojoj mješovito/masnoj koži lica ova krema pruža odličnu hidratizaciju. Suhi djelovi su hidratizirani, a T-zona bez masnog sjaja.
Lice općenito izgleda svježe, blistavo i glatko na dodir.
Odlična je podloga za puder koji nakon ove kreme jako lijepo sjeda na lice.
Ne mogu reći da su borice (onoliko koliko ih imam za sada!) nestale, takvo nešto bi bilo suludo očekivati za mjesec dana korištenja kreme.
Međutim, kako sama krema cijelom licu daje blistavost i svježinu, tako su i borice manje vidljive.

Ovo je prva Apivita krema za lice koju sam koristila i tek sada mi postaje jasno zašto mnoge žene koriste samo njihove kreme za lice.
Ima nešto u sastojcima Apivita proizvoda što moja koža jako voli, pa do sada nikada nisam pogriješila kupivši njihove proizvode.

Ako imate suhu kožu lica, za vas postoji Apivita Bee Radiant bogata krema za lice.
Apivita Bee Radiant laganu kremu za lice možete kupiti u Farmacia ljekarnama ili je možete poručiti na ovoj web stranici.
Cijena kreme je 349,90kn.

PR proizvod

Koristite li Apivita kreme za lice?
Koji vam je Apivita proizvod najdraži?

4 komentara

  1. Mene su jako zainteresirali Apivita proizvodi..upravo mi stižu dva seruma, a razmišljam i da nabavim hidratantnu kremu.
    Ljubav se rodila nakon pilinga od borovnice i maske od roze gline <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam obožavateljica Apivita proizvoda, posebno seruma koje sam sve isprobala.

      Izbriši
  2. Ja se nisam još našla u Apivita kremama mada bih ovu htjela probati a inače obožavam njihove serume <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Serumi, čistači lica, gelovi za tuširanje, maske za lice....sve sam isprobala. ovo je bio moj prvi susret s njihovom kremom za lice

      Izbriši