subota, 21. ožujka 2015.

PAULA`S CHOICE: Skin Balancing Invisible Finish Moisture gel

Receneziju ovog gela pisala sam krajem kolovoza, dok sam bila na Wordpress domeni. Prebacivanjem na Blogger, post se zagubio! Imam sreću da sam od početka bloganja (jer nisam imala iskustva!) sve postove pisala u Word dokumentu, pa ih tek onda pejstala na blog. Znam da zvuči čudno, ali to mi je davalo neku sigurnost.
Pokazalo se da je taj moj početnički postupak bio dobar, jer ću vam sada samo ubaciti stari post na novu domenu.

Za sve one koji me tada nisu pratili, nadam se da će ovo biti zanimljivo štivo.






Paula`s Choise je američki brend koji je od prije par mjeseci dostupan i nama u Hrvatskoj. Kod blogokolegica sam čitala da se radi o kvalitetnom brendu dekorativne kozmetike koji je osnovala Paula Begoun. Zato sam bila jako sretna kada sam na recenziju dobila kremu Skin Balancing Invisible Finish Moisture gel.
Moram reći, moja koža lica je mješovita do masna, a svako ljeto doslovno poludi. Koristila sam razne kreme za masnu kožu koje bi mi samo isušile lice. Ako svakodnevno, po cijeli dan koristim kremu s faktorom, imam osjećaj da je moja koža zacementirana i da mi se pore još dodatno začepe.
Sada vam je jasno zašto sam od ponuđenih proizvoda izabrala baš Skin Balancing Invisible Finish Moisture gel.


PAKIRANJE
Proizvod dolazi u tubici načinjenoj od meke plastike, pa ću ga na taj način moći iskoristiti do kraja. U pakiranju je 60ml proizvoda i valjanost je 12 mjeseci od otvaranja .


TEKSTURA
Skin Balancing Invisible Finish Moisture gel lagane teksture i ne ostavlja ljepljiv osjećaj na licu. Kada ga tek istisnete iz tube bijele je boje koja se izgubi odmah prilikom razmazivanja. Gel je skroz bez mirisa


SASTAV


Kako proizvođač navodi, Skin Balancing Invisible Finish Moisture gel je „elegantna emulzija vode i silikona s koncentratom antioksidansa, najsuvremenijih agensa koji vezuju vodu, te sredstava koja umiruju kožu. Štiti i lagano hidratizira kožu, a ne čini je masnom“

Što ovaj proizvod obećava?
  •        Odličan za sve tipove kože, a posebno idealan za masnu kožu sa suhim predjelima i suhu kožu sklonu izibjanju bubuljica.
  •         Malo je vjerojatno da će začepiti pore ili uzrokovati mitesere
  •      100% bez umjetnih mirisa i bojila

MOJE MIŠLJENJE

Skin Balancing Invisible Finish Moisture gel sam koristila svakodnevno, ujutro nakon čišćenja lica. Znam da je ljeto i da ovaj gel ne sadrži zaštitni faktor, ali do odlaska na plažu nisam htjela koristiti kremu za zaštitnim faktorom. Gel se lijepo ponašao na mom licu, nije mi iritirao kožu lica. Dovoljna je sasvim mala količina ovog gela za nanijeti na cijelo lice.
Gel se gotovo trenutačno upije u kožu, a koža lica ostaje matirana i glatka.
Za vrijeme korištenja Skin Balancing Invisible Finish Moisture gela bubuljice mi se nisu pojavljivale (ne znam je li to njegova zasluga, ali ja sam jako zadovoljna zbog toga!).
Jedva čekam jesen da vidim koliko će dugo moja koža ostati matirana kada gel budem koristila tijekom cijelog dana. Za sada vam o tome ne mogu ništa pouzdano reći.
Ja sam jako zadovoljna učinkom ovog gela, jer konačno sam pronašla proizvod koji lijepo hrani i matira moju kožu.

Skin Balancing Invisible Finish Moisture gel možete jedino naručiti na stranici po cijeni od 221, 77kn.

Jeste li koristili Paula`s Choise proizvode?
Kako ste zadovoljni ovim proizvodima?



2 komentara

  1. Deluje kao kvalitetan proizvod, posebno zbog toga sto ti se nije pojavila nijedna bubuljica tokom koriscenja. Zanima me da li bi mogao da se koristi pre nanosenja sminke posto daje mat izgled licu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njihovi proizvodi jesu kvalitetni, samo ih treba pažljivo odabrati prema tipu kože. Kada sam pisala ovaj post nisam koristila puder (ljeti sam na godišnjem i uopće ne koristim puder). Kada sam počela raditi, počela sam stavljati puder preko ovog gela. Meni je gel bio odlična podloga za puder. Ja sam koristila tekući puder Estee Lauder Ideale Matte (nema veliko pokrivanje, samo ujednači ten). Što se prosijavanja tiče, počela bih se sjajiti nakon 5-6 sati...meni je to ok s obzirom na moju kožu lica.

      Izbriši