nedjelja, 29. ožujka 2015.

NATURA SIBERICA: Neutral Shampoo For Sensitive Scalp

Stalno sam u potrazi za najboljim šamponom za moje osjetljivo, seboreično vlasište. Čini mi se da sam ga ovaj put pronašla! To je Natura Siberica šampon za osjetljivo vlasište .





Volim i koristim proizvode Natura Siberica, a recenziju jednog od njih možete pročitati ovdje.
Natura Siberica je ruski brand preparativnih proizvoda izrađenih od prirodnih sastojaka iz sibirskih šuma. Tamošnji stanovnici ručno beru samoniklo bilje, a tvrtka Natura Siberica ga koristi u izradi svojih proizvoda.

Natura Siberica šampon za osjetljivo vlasište je neutralni šampon koji je moguće koristiti i ako svaki dan perete kosu.
Šampon dolazi u čvrstoj, plastičnoj boci , koja sadrži 400ml proizvoda.


Lako se dozira pritiskom na zatvarač. 


Miris šampona je blag i nježan i neutralan. Ako volite šampone jačeg mirisa, onda ćete ostati razočarani jer nije sličan drugim šamponima.

SASTAV

Natura Siberica šampon za osjetljivo vlasište me privukao svojim blagim sastavom.

Ovaj šampon sadrži sladić koji smanjuje lučenje sebuma, ne izazivajući pritom reakciju vlasišta sklonog alergijama . 
Šampon je izrađen na jedinstvenoj bazi ulja sibirskog bora, koje je nekoliko puta bogatije E vitaminom od maslinovog ulja, i izrazito bogato F vitaminom. Zato ima učinkovito umirujuće i hidratantno djelovanje na kosu.
Ne sadrži parabene, SLS, PEG, SLES, mineralna ulja, silikone i sastojke životinjskog podrijetla.

Prilikom pranja kose ovim šamponom nemojte očekivati bogatu pjenu koja je za neke znak da šampon dobro radi svoj posao. To je zabluda. Šamponi na prirodnoj bazi ne sadrže sulfate, pa se stoga i ne pjene previše.



MOJE MIŠLJENE

Natura Siberica šampon za osjetljivo vlasište je izuzetno nježan prema mojoj kosi i vlasištu. Dobro odradi svoj posao, temeljito ukloni sve nečistoće s vlasišta.
Nakon ispiranja na kosi imate onaj škripavi osjećaj čistoće, a nakon nanošenja regeneratora kosa se lako počešlja bez pucanja vrhova i opadanja što mi se jako svidjelo.
Ukupni dojam je da je ovaj šampon moj novi must-have proizvod!
Cijena je vrlo prihvatljiva jer 400ml proizvoda košta 60kn.
Sve šampone za kosu iz linije Natura Siberica možete kupiti u Bio & Bio dućanima ili klikom na link.


Koji je vaš omiljeni šampon za kosu?
Imate li osjetljivo vlasište?



Broj komentara: 12

  1. ajde, baš ću probati.
    meni je problem što svaki šampon, čak i ovi "dobri2 radi svoj posao par tjedana, a onda se kosa i tjeme naviknu i opet sve ispočetka...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nema ti druge nego mijenjati češće šampone....oni imaju više vrsta šampona prilagođenih za sve tipove kose, pa malo potraži koji bi ti najbolje odgovarao

      Izbriši
  2. Baš si me zainteresirala za ovaj šampon, ali me brine taj škripavi osjećaj :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škripavi osjećaj samo znači da šampon ne sadrži štetne sastojke. Kada poslije staviš svoju masku/regenerator, osjećaj je odličan

      Izbriši
  3. Imam normalno vlasiste no povremeno imam problema sa svrbezom i suhocom i meni se za taj problem najboljim pokazao Vichy Dercos šampon protiv peruti za suhu kosu. Inače, kad mi je vlasiste osjetljivo volim koristiti i Afrodita šampon od koprive. Ovaj Natura Siberica nisam isprobala no sviđaju mi se sastojci. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vishy Dercos je najbolji, samo malo skuplji. Afrodita od koprive nisam probala, ali imam jedan drugi od koprive ....recenzija ide uskoro

      Izbriši
  4. Ja konstantno minjan šampone, iako uvik u pričuvi moran imat Balea Vitamin koji mi, iz kojeg god razloga, najbolje odgovara upravo zbog tog škripavog osjećaja čistoće kojeg ja obožavan i tražim u svakom proizvodu, nevažno jel za kosu ili za tijelo. Zanimljivo mi ovaj izgleda i već ga pišem u tekicu da ga ne zaboravim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto mijenjam stalno šampone! Ako voliš škripav osjećaj, onda će ti se ovaj svidjeti

      Izbriši
  5. često mjenjam šampone, trebala bih i ovaj probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti često mijenjaš šampone? Ja svaki put kupim drugi, sve mislim biti će bolji prema vlasištu...ovaj je stvarno dobro odradio svoj posao

      Izbriši
  6. Još uvijek tražim dobar šampon jer imam puno problema s vlasištem. Stalno me svrbi i suho je i nijedan šampon mi ne pomaže. Probala sam i prirodne bez sulfata i opet ništa. Stvarno ne znam što da radim...probala bih ovaj jer djeluje ok, ali ne bih htjela opet baciti novce.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te u potpunosti! Imamo iste probleme sa vlasištem, koji mene iskreno, jako nerviraju.
      Trenutno isprobavam još jedan prirodni šampon za kosu, pa najbolje da pričekaš i tu recenziju. Možda ti pomogne da doneseš pdluku!

      Izbriši