utorak, 13. srpnja 2021.

SUMMER BLACK FRIDAY NA NOTINO WEB SHOPU


 Nedavno sam na Instagramu pisala koja su pravila pametne kupovine kozmetičkih proizvoda. Jedno od pravila je iskoristiti priliku kada je željeni proizvod na sniženju.

Na Notino web shopu u tijeku je Summer Black Friday  gdje na više od 100 popularnih brendova imate 20% popusta s kodom summer u periodu od 12. do 17. srpnja 2021.

Kako bih vam olakšala kupovinu u nastavku posta pogledajte moje prijedloge.

Naravno da je parfem prvi na redu. Novi Mugler Angel Nova je predivan voćno-cvjetni miris sa drvenastim notama. Zavodljiv, senzualan i savršen za ljeto.


Na sniženju je parfem za koji znam da ga dosta vas voli - Lancome La Vie Est Belle.


Proizvodi za zaštitu od sunca su također na sniženju, a moja preporuka bila bi La Roche-Posay Anthelios SHAKA fluid SPF50 

ili Payot Creme No.22 CC Cream 

Nyx Professional proizvode sam u zadnje vrijeme zapostavila. Na mojoj wish listi već davno se nalaze Ultimate Edit Petite Shadow paleta sjenila za oči u nijansi Warm Neutrals.

Također na popustu je odličan Nyx Mineral Finishing Rowder. Ovo je mineralni puder koji se može koristiti samostalno ili preko tekućeg pudera za za fiksiranje makeupa.


Na sniženjima se uvijek isplati kupovati kozmetičke setove, pa evo koje sam ja odabrala za vas:


Kada je u pitanju preparativa, tu prvo biram hidrataciju. Sniženi su La Roche-Posay Hyalu B5 serum sa hijaluronskom kiselinom, 

te novi Vichy Mineral 89 Probiotic Fractions serum koji hidratizira i regenerira kožu lica.

Za njegu kose preporučujem vam Revlon Professional Uniq One All In One Classic . Ovaj proizvod dugo koristim i odličan je umjesto regeneratora za kosu. Pomaže u rasčešljavanju kose, daje joj sjaj i pomaže kosu održati zdravom. 

Wella Professionals proizvodi za kosu su također sniženi, a za moju kosu odlična je SP Smoothen maskaza neposlušni i anti-frizz kosu.

Sniženje je odlična prilika da obnovite svoje makeup alate. Na primjer Real Techniques Everyday Essentials set kistova, 


Physicians Formula ima odlične bronzere Murumuru Butter, pa svakako pogledajte.

Uvijek se bunimo kako nam u parfumeriji rijetko daju testere proizvoda. Zato je sa sobom uvijek dobro imati Notino Travel set plastične posude u koje vam mogu preliti proizvod.

Ovo su samo neki moji prijedlozi za Black Summer Friday na Notino web shopu. Iskoristite popust i uživajte u kupovini.

PR post
































Nema komentara