četvrtak, 22. travnja 2021.

BOBBI BROWN CRUSHED LIP COLOR

 


Iako još uvijek nosimo maske, ja ne odustajem od kupovine ruža za usne. Ovaj put sam nakon dugo godina ponovo kupila Bobbi Brown ruž za usne i to iz linije Crushed Lip Color.

BB Crushed Lip Color linija ruževa na tržište se pojavila 2017. godine, a naziv  "crushed" odnosi se na usitnjeni pigment koji ruž sadrži a koji je utopljen u brižno osmišljenu formulu sastojaka i vitamina.

Karakteristike ruža koje proizvođač navodi su: formula je bogata vitaminom E i C te pčelinjim voskom, ponaša se kao balzam za usne tj njeguje usne, pruža lagani mat završetak, bogato je pigmentiran, na usnama bi trebao ostati do 8 sati, dostupan je u 20 nijansi.

Koji su od ovih navoda točni, pročitajte u nastavku recenzije.


Meni su pakiranja BB proizvoda predivna. Minimalistička, prepoznatljiva, elegantna. Ovaj prsten oko buleta od prilike predstavlja nijansu ruža. 
Ja sam odabrala dvije "življe" nijanse jer ipak je proljeće, barem kalendarski. 


 Ovaj put mi je glavni zahtjev kod ruža za usne bio da je dugotrajan, jer naravno, nikud bez maske.
Na mojim usnama ovi ruževi traju do četiri sata ako u međuvremenu ne jedem neki veći obrok. Samo se lagano preslikaju na masku što je također za pohvalu. 
Tekstura ruževa je pomalo čudna, tj u početku mi se ruž činio previše krut. On u biti i jeste krući od npr MAC ruževa zato jer sadrži pčelinji vosak. Međutim, nije ga problem aplicirati, ne zapinje za usne i lijepo se razmazuje. 
Već sa prvim premazom dobijete punu isplativost boje, ali ja volim staviti dva sloja ruža jer sam vidjela da to produži njegovu trajnost na usnama. Moje nijanse su tamne, a one su uvijek puno intenzivnije tako da ne znam kako bi se ponašale nude nijanse.
Ruž ima satenski mat završetak. Znam da vam ovo zvuči čudno, ali pokušat ću objasniti. Dakle riječ je o mat ružu koji ima blagi sjaj i neće vam isušiti usne. 
Taj sjaj nakon nekog vremena postane manje vidljiv, a ruž stvarno lijepo njeguje usne i pruža jako ugodan osjećaj. Još jedna prednost ovog ruža je da ga mogu nanijeti bez ogledala jer se uopće ne prelijeva preko usana. 

Nijansu Bitten bih opisala kao toplu, srednje ružičastu nijansu. Nije to nijansa ruža koju obično nosim, ali htjela sam imati nijansau koja je blaža od crvene, a opet lijepo istakne usne i nosiva je u svim prlikama. Važno mi je da je nijansa topla i da nije klasična ružičasta koja ne pristaje mojem tenu i daje mi bolestan izgled.






Druga nijansa zove se Cabana. To je topla koraljna nijansa, koja nema naglašeni narančasti podton. Odlična je za svaki dan i već sam primijetila kako je često imam na usnama.





Moje mišljenje:
Jako sam zadovoljna BB Crushed Lip Color ruževima za usne. Dovoljno je reći da kao strastvena ljubiteljica ruževa za usne, mislim da ovi ruževi imaju jednu od najboljih formula koje sam do sada imala priliku probati. 
Iako se radi o HE ruževima, trenutno su na Notinu sniženi 30% pa im je cijena 165,10kn.

PR post


Kako vam se sviđaju nijanse ovih ruževa? 









Nema komentara