utorak, 18. kolovoza 2020.

IT`S SKIN: POWER 10 FORMULA PO EFFECTOR SERUM

 


It`s Skin je korejski brend čiji su serumi postali u kratkom vremenu hit u svijetu. Filozofija brenda je povezati tradicionalnu kinesku kozmetiku i medicinu.
Power 10 Formula Effector Serum sadrži 10 seruma različite namjene koji su zgodno pakirani u bočice različitih boja. Ako koristite svih 10 seruma (ili samo par njih) u sklopu jedne rutine, vodite računa o njihovom redosljedu apliciranja.



Serum o kojem vam danas pišem je Power 10 Formula PO Effector Serum čija je uloga sužavanje pora.
Kada su se ovi serumi našli kod nas u prodaji, bilo je tek par dostupnih vrsta. Nisam dvojila i odmah sam kupila serum za sužavanje pora jer tko od nas ne želi imati manje izražene pore?
PO Effector Serum dolazi u staklenoj bočici petrolej zelene boje koja sadrži 30ml proizvoda. 
Serum se dozira pomoću pipete koja se meni "pokvarila" nakon par dana uporabe. Možda nisam bila dovoljno pažnjiva sa njom...ne znam. 


Tekstura seruma je mliječno bijele boje, viskozna i ne ostavlja ljepljiv trag na licu. Njegov miris me podsjeća na miris regeneratora za kosu. Uglavnom, miris nije neugodan. Serum se jako lijepo razmaže i brzo upija u kožu. Tijekom korištenja seruma nisam imala nikakve neželjene reakcije.


Ovaj serum namijenjen je posebno masnoj i mješovitoj koži, mada se, naravno može koristiti na svim tipovima kože lica.
Najvažniji sastojak seruma je Houttuynia cordata tj. biljka poznata pod nazivom kamelenom koja raste u Aziji, a čiji ekstrakt ima svojstvo regulacije lučenja sebuma i skupljanje pora. 
Na taj način serum rješava probleme kao što su akne i miteseri a koje uzrokuju proširene pore i masna koža lica.

   
 
PO Effector Serum sam koristila svaki dan nešto više od mjesec dana i nisam potrošila sav proizvod. Koristila sam ga ujutro, na čisto lice i nakon njega stavljala kremu sa spf zaštitom. Serum možete i pomiješati sa svojim tekućim puderom ili hidratantnom kremom. Isprobala sam oboje i ne sviđa mi se miješati ga sa tekućim puderom jer mi se tada puder puno teže blenda na licu. 

Moje mišljenje:
Korejska kozmetika je poznata po kvalitetnim serumima i od ovog seruma sam puno očekivala. Moja očekivanja su bila realna jer sam se nadala da će serum smanjiti lučenje sebuma i čepljenje pora.
Prvo bih se osvrnula na kvalitetu pakiranja. Pored toga što se pipeta brzo pokvarila, slova na bočici su se isto tako izbrisala. Serum sam morala iz bočice kapati direktno na ruku a tada ne možete precizno dozirati proizvod i dosta proizvoda se baci.
Na stranu manje kvalitetno pakiranje da sam osjetila rezultate prilikom njegovog korištenja. Serum na mojem licu nije napravio apsolutno ništa ni dobro ni loše. 
PO Effector Serum nije grozan serum...jednostavno za mene to nije serum. U serumima je koncentracija sastojaka najveća i kod "pravog" seruma se vidi bar nekakav efekat. 
Ovaj serum me podsjeća na primer jer pruža kratkotrajnu hidratizaciju i matiranje lica. Ali primer spada u dekorativni proizvod i nikako ne njeguje kožu lica.
Jesam li razočarana? Da i ne.
Nisam zato što sam uvijek skeptična kada se reklamira proizvod koji sužava pore.
Jesam jer sam očekivala barem neki kratkotrajni učinak ovog seruma.
Jedno je sigurno, nemate moju preporuku za kupovinu ovog seruma.
Po Effector Serum sam kupila u Bipi po cijeni od oko 130kn.

Jeste li isprobale neki od It`s Skin Power 10 Formula seruma?


1 komentar