petak, 5. travnja 2019.

LINE CRIME: VENUS XL PAKETA SJENILA ZA OČI

Danas vam donosim recenziju jedne prekrasne palete sjenila. 
Line Crime je američki brend koji je najpoznatiji po svojim ruževima i paletama sjenila Venus.
Venus XL je pretposljednja njihova paleta koja je u prodaji. 
Sve moje palete sjenila sadrže slične nijanse (smeđe, zlatne, puderaste, bakrene..) pa mi je jedna ovakva "šarena" paleta baš trebala.



Paleta dolazi u čvrstom kartonskom pakiranju koje mi je zaista prekrasno. Ima veliko ogledalo koje mi odlično služi za šminkanje pored prozora, budući da još uvijek nemam svoj makeup kutak.
Paleta je većih dimenzija pa baš nije zgodna za nositi na put, ali zato ima sve nijanse koje su vam potrebne za kompletan makeup look.
Kao što na slici vidite, u paleti se nalazi čak 18 sjenila različite teksture i fihisha.
Sjenila se kreću od puderaste do dosta krute teksture. 
 Sjenila Eden, Love, Inspire, Idolized, Nu Classic, Scallop, Ethereal, Blank Canavas i Goddess imaju predivnu puderastu teksturu i predivno se blendaju.
Ostala sjenila imaju kruću teksturu ali se također jako lijepo blendaju.



Mislim da ove nijanse lijepo pristaju svakom tonu kože lica. Nijanse se odlično međusobno stapaju i ne truse se previše.
Venus XL paleta ima odličan izbor nijansi koji se proteže od rustikalnih crvenih, smeđih, nježno ružičastih, ljubičastih koje dolaze mat finishima, metalik i sjajnim završecima.
Ovako na slici neke nijanse izgledaju slične, međutim, vjerujte mi, sve se one razlikuju u podtonovima ili završecima.
Sve nijanse su odlično pigmentirane i lako se nanose prstima, suhim ili mokrim kistom.

Pogledate swatcheve!
Prvi red:

Drugi red:

Treći red:

A sada par riječi pojedinačno o svakoj nijansi.



Edencrveno-zlazno ružičasta, satenski završetak
Love- svjetlucava, bakarna nijansa
Passion- fuksija, mat nijnasa, suha tekstura, odlična pigmentacija


Frescia- mat sivo-smeđa nijansa sa zlatnim i ružičastim odsjajem
Inspire- svjetlucavo ružičasta
Idolizet- topla smeđa, mat nijansa


Aphrodite- mat, tamno smeđa, jako suha nijansa
Nu Cassic- tamno smeđa sa bakrenim odsjajem
Burnt Gold- mat tamno smeđa nijansa koja je dosta suha


Celestian- boja šljive, mat sa zlatnim šljokicama
Scallop- losos nijansa, mat, odlično pigmentirana
Flora- neon-koraljna, hladna mat nijnasa


Ethereal- satenska ružičasta nijansa
Triumph- mat, tamno crvena nijansa koja je u usporedbi s drugim mat nijansama najbolja za raditi
Supreme- tamno smeđa satenska nijansa s podtonom šljive


Blank Canvas- mat, sivo-bijela nijansa
Boticelli- tamno plummy, mat nijansa koja mi je najmanje draga. Odlično izgleda u paleti, ali loše na mojim očima. Previše je suha, loše pigmentirana i na kapku izgleda flekavo
Goddess- tamno, tamno ružičasta nijansa


Moje mišljenje:
Kao i u svakoj paleti sjenila tako i u Venus XL paleti nisam oduševljena teksturom svih sjenila. Važno mi je da je broj sjenila koja su mi odlična puno veći jer mi to pokazuje da nisam pogriješila s kupnjom palete.
Paletu sam kupila na CultBeauty stranici, a platila sam je 480kn.

Kako vam se sviđa paleta sjenila?



2 komentara