četvrtak, 21. veljače 2019.

FARMASI HAUL


Prije mjesec dana napravila sam svoju prvu Farmasi narudžbu. 
Farmasi je kataloški brend čije je sjedište u Istanbulu, a njihovi proizvodi se prodaju u više od 130 zemalja. Sigurna sam da većina vas ima neki njihov proizvod, a ako vas zanima što sam je naručila i kakvi su moji dojmovi o tim proizvodima, nastavite čitati post.


Farmasi Naturelle Hand & Body Lotion with olive oil
U prvoj narudžbi kupila sam ovaj losion s maslinovim uljem koje isključivo koristim za njegu tijela (piše da je i za lice). Pakiranje je kompaktno, sa pumpicom koja odlično funkcionira. Tekstura losiona je dosta rijetka, lako se razmazuje po tijelu i dosta brzo ga moja koža upije. 
Tijekom ovih zimskih mjeseci nije mi pružilo optimalnu hidratizaciju, ali mislim da će kada zatopli biti odličan.
Za sve vas koje ne volite miris maslinovog ulja, možete biti bez brige. Miris losiona je jako blag, biljni, ugodan i uopće se ne osjeća miris maslinovog ulja. 
Ako volite lagane losione za tijelo, ovaj proizvod je upravo za vas.
Cijena losiona je 29kn za 300ml proizvoda.

Farmasi komplet kistova
Kistova nikada dovoljno, posebno ako ste ih lijeni prati kao ja. U ovoj predivnoj kozmetičkoj torbici nalaze se četiri kista. Privukao me njihov dizajn sa aminal print detaljima koji su sada moderni. 
Što se kvalitete kistova tiče rekla bih da su srednje kvalitete, uglavnom meni su puno bolji od kistova koji se mogu kupiti u drogerijama. Nisam profesionalni vizažist, ali ipak imam neke zahtjeve koje bi kist morao imati da bih ga koristila. 
Kist za puder u kamenu i/ili rumenilo lijepo sjeda u ruku. Dlačice su guste i mekane. Moja jedina zamjerka ovom kistu je što je previše mekan pa prilikom apliciranja rumenila nema dovoljno preciznosti. Ali mi posluži za setiranje.
 Kist za tekuću podlogu ću proslijediti jer vam ja sa kistom ne znam lijepo nanijeti tekući puder. Navikla sam to raditi sa beauty blenderom ili sa ovalnom četkom (recenzija).
Ova dva kista za nanošenje sjenila za oči su mi dobra. Veći kist koristim za apliciranje sjenila na cijeli gornji kapak, a koso rezani kist je odličan za precizno 
nanošenje sjenila. 
Cijeli set sa kozmetičkom torbicom sam kupila na sniženju za 70kn i mislim da je ovo bila isplativa kupovina.


Ciljana kupovina u cijeloj narudžbi bila je Farmasi All in One CC krema.
Obožavam CC kreme, a o ovoj kremi sam pročitala puno pozitivnih recenzija.
Krema dolazi u samo dvije nijanse Light to Medium i Medium to Dark. Izabrala sam prvu nijansu i nisam pogriješila. 
Kao prvo, kod pakiranja ove CC kreme me oduševilo što ima zaštitnu foliju na tubi što znači da Farmasi misli na cjepidlake kakva sam ja. 
Tekstura kreme je srednje gusta, baš kakvu volim. Isprobavanjem sam shvatila da ova CC krema najljepše izgleda na koži kada se nanosi prstima. 
Krema pruža srednju pokrivenost, dakle neće vam prekriti veće nepravilnosti kao što su veće hiperpigmentacijske mrlje ili akne (iako neki tvrde upravo suprotno). Općenito, sve CC i BB kreme nemaju moć prekrivanja pudera i ne očekujte to od njih.


 Ona lijepo zagladi kožu i ujednači boju tena i ništa više od toga. Ipak, ovu CC kremu jako volim i koristim je svaki dan. Nisam imala nikakve reakcije, u vidu pojave komedona. Sastav kreme je dobar jer krema ne sadrži talk koji bi potencijalno mogao čepiti pore.
Krema je baš hidratantna što mi trenutno odgovara jer zbog korištenja retinola i kiselina lice mi je lagano dehidrirano. Nisam sigurna da bi mi odgovarala tijekom ljeta. Ako imate masnu kožu lica mislim da ova CC krema nije za vas.
Također, krema nema mat finish na licu, što opet nije dobro za masnokožce. 
Ja obavezno setiram T zonu jer bi se inače jako brzo prosijala.
Da zaključim, Farmasi All in One CC krema je solidan proizvod (imala sam kvalitetniju CC kremu) za dnevnu šminku. Za večernji izlazak bih ipak koristila puder.
Cijena kreme je 100k , ali je možete često naći na sniženju. 


Farmasi Deep Black Full Volime Mascara
Iako sam pronašla maskaru koja mi odlično odgovara (recenzija ide uskoro) nisam odoljela ne kupiti njihovu najprodavaniju maskaru.
Pakiranje maskare je baš moćno, debela crna tuba sa zlatnim poklopcem. Četkica je silikonska koju osobno više volim od "obične" četkice.

Četkica lijepo obuhvaća sve trepavice. Što se teksture maskare tiče ona je taman, ni prevlažna ni presuha. Maskarau koristim od kada sam je kupila svaki dan iako nisam u potpunosti zadovoljna s njom. Kako ja imam loše, svijetle i rijetke trepavice, puno je toga što jedna maskara kod mene treba napraviti. Kod Farmasi maskare mi se sviđa što trepavicama daje duboku crnu boju. 
S druge strane, maskara mi nije dovoljna u jednom sloju, a kada stavim drugi sloj na trepavicama mi se stvaraju grudice. Nije da trepavice izgledaju "kao paukove noge", ali izgledaju neuredno. 
Cijena maskare je 72kn, a ja sam je kupila na sniženju i platila 43kn.


Zaključak:
Od svih Farmasi proizvoda koje sam do sada isprobala najviše mi se svidjela CC krema. Za ostale proizvode ne mogu reći da su loši, ali ne bih ponovila kupnju.

Preporučite mi neki dobar Farmasi proizvod

2 komentara

  1. Iskreno,nisam baš mnogo probala jer me njihovi proizvodi ne privlače ne znam zašto.Probala sam kremu za ruke,ništa posebno kao i krema za njegu stopala.Kupila sam njihov parfem Motto rozi koji je bio smiješnih 47 kn i moram priznati da za svaki dan i nije loš.Ne bih više naručivala.Možda probam BB ili CC kremu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A proizvoda ima boljih i gorih...uglavnom sve slično kao kod Avona i Oriflame

      Izbriši