nedjelja, 16. rujna 2018.

EMPTY #12


Kod mene je opet puna košara potrošenih proizvoda i ovaj put bez uvoda idemo vidjeti što se to sve u njoj nalazi.


Proizvodi za njegu kose



Nivea Micelarni šampon za masnu kosu (recenzija) sam nekako uspjela potrošiti, ali nisam bila zadovoljna s njim.



L`Angelica šampon za kosu s ekstraktom badema i matične mliječi možete kupiti u BIO dućanima (recenzija). Odličan šampon ćiju bih kupnju voljela ponoviti.


Syoss Oleo Rich regenerator za kosu (recenzija) uvrstila sam u flop proizvode, jasno vam je moje mišljenje o ovom proizvodu. 



Schwarzkopf GLISS obnavljajući regenerator za kosu mi je bio dobar. Inače volim njihove proizvode za njegu za kose pa recenzije imate OVDJE i OVDJE



Moja omiljena maska za kosu je SOCAP Original Bio Cream (recenzija) na bazi pšeničnih klica i meda. Veliko pakiranje, povoljna cijena i odličan učinak je ono što vam pruža ovaj proizvod.



Gelovi za tuširanje


Obožavam Lush kao brend, ali kako su im proizvodi preskupi, povremeno se počastim nekim od njih. Gel za tuširanje sa grejpom je predivan. Hidratantan je i ima predivan osvježavajući miris.


O Yves Rocher proizvodima sam vam pisala OVDJE. Svi su mi dragi i nastavit ću ih kupovati.


Olival Čarobni piling gel za tijelo (recenzija) je izvrstan proizvod koji vrši nježan piling i možete ga koristiti svakodnevno. 


Rituals proizvode za njegu tijela obožavam i oni stvarno zaslužuju posebnu recenziju.

Adriona proizvode isto volim i rado im se vraćam. Gel za tuširanje s mandarinom je odličan (recenzija).



Dove Purely Pampering njegujuća gel krema za tuširanje s kokosovim mlijekom i mirisom jasminovih latica je odlična kombinacija mirisa i učinkovite njege tijela. Iako u kozmetičkim proizvodima ne volim miris kokosa, ovdje ga je miris jasmina predivno ublažio. Ovo mi je jedna od dražih Dove tuširalica koje sam imala.



Volim Zagrebački melem i od ove tuširalice sam puno očekivala. Na kraju sam dobila proizvod koji loše hidratizira kožu i jako sam se razočarala. 




Njega tijela


Cosmel Creamy Poppy Milk (recenzija) je ponovljena kupnja. Odličan proizvod za njegu tijela kojeg posebno volim koristiti ljeti.


 Kiehl`s Gently Exfoliating Body Scrub sa grejfrutom, aloe verom i kamilicom (recenzija) je skup i odličan proizvod.



Afrodita Solni piling za tijelo (recenzija) mi je bio čisto razočarenje.



Carefree Intimni gel sa aloe verom nije loš proizvod, ali za istu cijenu ima i boljih.



Njega lica



Douglas Essential Sensory Make-up Remover Oil (recenzija) je odličan proizvod koji sam također ponovo kupila i to u full size pakiranju.


L`Occitane Karite ulju za čišćenje lica pišem posebnu recenziju.



Kiehl`s Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil (recenzija) je odličan i skup proizvod.



Afrodita Clean Phase Cream Pilling (recenzija) je odličan drogerijski piling.



Dr. Scheller Cleansing Milk kremasti gel za umivanje ću vam detaljno recenzirati.



Avene TriAcneal EXPERT emulzija (recenzija) je tretmanski proizvod koji mi je pomogao u borbi sa aknama.



Kiehl`s Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate (recenzija) je moj omiljeni serum za hidrataciju lica. 



Declare Age Essential Eye Cream je proizvod o kojem ću uskoro pisati više.



Kiehl`s Rate Earth Deep Pore Cleansing Mask (recenzija) je odlična maska za lice sa bijelom glinom. 


The Ordinary Hyaluronic Acid 2%+B5 je dobar serum sa hijaluronskom kiselinom koji se brzo upija u kožu i za sobom ne ostavlja ljepljiv trag. Formulacija ovog seruma kombinira male, srednje i visoke molekularne težine, a vitamin B5 je tu da poboljša površinsku hidrataciju. Sve u svemu, dobra HA serum koji sam koristila ujutro i navečer prije moje uobičajene kreme za lice. 



BIO BEAUTE by Nuxe Vitamin-Rich Detox Mask (recenzija) je odlična maska za lice koja vraća blistavost umornoj koži lica. 



Terra Naturi kremasti gel za umivanje će također imati svoju recenziju.





Svega po malo 


Balea krema poslije depilacije (recenzija) s aloe verom i ekstraktom magnolije mi najbolje umiri kožu. 



Octenisept dezinfekcijsko sredstvo uvijek imam u kućnoj ljekarni. 


Kiehl`s Creme de Corps (recenzija) je putno pakiranje predivne kreme za tijelo koju bih voljela imati u full size pakiranju. 



Mixa krema za jako suhe ruke (recenzija) je jedna od boljih drogerijskih krema te namjene. 
U torbi uvijek imam travel size pakiranje L`Occitane kreme za ruke.


Dezodoranse trošim kao luda. Koliko god nastojim koristiti deziće sa "dobrim" sastojcima, ljeti me pouzdano štite samo antiperspiranti. 
Potrošila sam Garnier Mineral InvisiCalm antiperspirant koji ne sadrži alkohol niti parabene. Pruža odličnu zaštitu. 
Go Natural dezodorans sa paprenom metvicom (recenzija) mi nije odgovarao. 
dr. Organic dezodorans s aloe verom je odličan proizvod ali za hladnije doba godine. Ovaj dezodorans u kremi ne sadrži aluminium, SLS, parabene ni alkohol. Ima antibakterijska svojstva i može se koristiti odmah nakon depilacije.  Jako je blag, pogodan za osjetljivu kožu, ne zatvara pore. 
Biotherm antiperspirant sa vitaminom E mi je pružao odličnu zaštitu tijekom ljeta.



Za njegu stopala bili su zaduženi Afrodita Foot Care SOS balzam (recenzija) i savršene maske iz Muller-a ili DM-a (recenzija).



Estee Lauder Ideal Matte (recenzija) je godinama moja najdraži puder. Na žalost, kod nas ga više nema za kupiti. 


Artdeco Perfect Teint korektor za podočnjake (recenzija) odlično pokriva moje podočnjake, samo što se lagano uvlači u borice. 


Physicians Formula Concedler Twins mi je bio loš. Ima težu teksturu i jako se uvlači u borice.


Nakon dugo vremena potrošila sam Jane Iredale PurePressed Base mineralni puder (recenzija) koji obožavam. 


Ovalna kist (recenzija) koji sam naručila sa e-bay-a mi je trajao više od godine dana, a onda mu je pukla drška. Ja više bez ovakvog kista ne znam nanijeti podlogu na lice, pa sam se odmah opskrbila novim. 


Clarins Extra-Firming Eye Lift Prfecting Serum sam dobila u obliku testera (nekih 10-tak komada). Riječ je odličnoj okoloočnoj kremi za zrelu kožu.



Evo i parfema koje sam koristila kroz prošlu godinu i konačno potrošila. 
Chanel Allure Sensuelle je predivan, raskošan miris sa citrusnim, voćnim i cvjetnim notama na bazi od frnacunske vanilije i ambera.
Armani Mania je parfem moje mladosti. Ovaj parfem predstavlja harmoniju lovora, mandarine, ružičastog bibera, ljiljana, božura, ambera i mošusa.
Limitano izdanje Escada Joyful Moments je cvjetno voćni miris koji nije toliko težak i jak kao ostali Escada parfemi. 
Bvlgari Omnia Paraiba (recenzija) jedan izuzetan miris inspiriran brazilskom džunglom, plažama i oceanom.




Konačno kraj posta...nadam ste da ste ga uspjeli pročitati do kraja.
Jeste li koristile neki od ovih proizvoda?

Nema komentara