ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

COSMEL COSMETICS: Fresh Hydro Tonic


Ponovo vam na blogu predstavljam vam novi hrvatski brend. Riječ je o Cosmel Cosmetics koji je osnovan 1990. godine kao mala obiteljska firma. Vodila ih je želja za stvaranjem vrhunske prirodne organske kozmetike.
Njihovi proizvodi ne sadrže umjetne konzervanse, parabene, umjetna bojila i umjetne mirise.
Imaju širok izbor proizvoda za njegu lica i tijela pa svakako pogledajte njihov web shop.
Prvi njihov proizvod koji sam probala je Fresh Hydro Tonic. Kada stignu vrućine tonik koristim redovito, uvijek biram one koji imaju kvalitetne sastojke i ne sadrže alkohol. Onda takav proizvod mogu koristiti tijekom dana za osvježenje umjesto termalne vode.


Fresh Hydro Tonic dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju sa odličnim raspršivačem. Dobra pumpica mi je jako važna kod tonika budući da ga ne volim nanositi blazinicom. 


Ovaj tonik namijenjen je osjetljivoj koži lica. Takvi proizvodi su mi najdraži jer u principu odgovaraju svima.
Ja ga koristim obavezno pri jutarnjoj i večernjoj njezi lica. Na očišćeno lice, vrat i dekolte obilno našpricam tonik, lagano ga umasiram u kožu (tek toliko da mi se proizvod ne cijedi po tijelu) i pustim da se upije. Nakon što se tonik upije, nastavljam uobičajenu njegu lica.
Tonik je inače proizvod koji služi da pripremi kožu za što bolju penetraciju seruma ili kreme u kožu. Fresh Hydro Tonic pruža i ugodan osjećaj hlađenja kojeg možete pojačati tako da tonik čuvate u hladnjaku. Kada dođem iz vani, sva „skuhana“, očistim makeup sa lica i pošpricam se ovim tonikom – osježaj je predivan!
Miris tonika je blag, osvježavajući, čini mi se biljni, ali ne mogu odrediti na što me podsjeća.

Sastav:

Dakle, glavni sastojci tonika su: hrvatsku prirodnu mineralnu vodu, hidrolat cvijeta naranče, aloe veru, lipu, zeleni čaj, zob, borovnicu i đumbir.

Moje mišljenje:
Oduševljena sam Cosmel Fresh Hydro Tonikom!
U toj jednoj rečenici sve sam vam rekla!
Odličan proizvod, hidratizira kožu, ne ostavlja je zategnutom, pruža odlično osvježenje tijekom dana...jednostavno je to proizvod koji morate isprobati čak i ako ne koristite tonik u svojoj rutini njege lica.
Cosmel Fresh Hydro Tonic dolazi u pakiranju od 200ml po cijeni od 58kn. Možete ga kupiti isključivo u Cosmel web shopu čiji link sam vam ostavila na početku posta.

Koristite li tonik u njezi lica?
jeste li već koristili neki Cosmel proizvod?



1 komentar

  1. great blog post :)
    I just started my own blog and I would appreciate if you would check it out and answer the survey on the left...Thank you <3

    https://shiningstar333.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši