nedjelja, 2. srpnja 2017.

BOURJOIS: Healthy Mix korektor

Nisam imala staru verziju Bourjois Healthy Mix korektora, ali sam njegovom novom formulom jako zadovoljna.
Ono što proizvođač navodi kao novitet kod ovog korektora je da sadrži kombinaciju vitamina C, E i B5 koji podočnjacima daju odmoran i zdrav izgled.  
Korektor dolazi u 3 nijanse, ja imam nijansu 52 Medium.




Bourjois Healthy Mix korektor dolazi u maloj, staklenoj bočici s crvenim čepom. Dizajn je lijep, razigran i sigurno odskače na policama drogerija. Korektor ima spužvasti aplikator koji je jako mekan i ugodan pri apliciranju. 


Tekstura je kremasta baš onako kako ja volim. Ne uvlači se u borice, lijepo i lako se blenda (ja to radim sa beauty blenderom). Nakon što ga setiram puderom, ostaje na licu cijeli dan. Sviđa mi se što je korektor hidratantan, pa ako ujutro zaboravim staviti okoloočnu kremu (što se najčešće događa!) ne isuši područje ispod očiju. 


Za prekrivanje nepravilnosti na licu, ovaj korektor mi se nije pokazao dobar. On može prekriti neke jako male nepravilnosti, ali za akne i veće ožiljke morat će te koristiti nešto „jače“.




Čitala sam kako Bourjois Healthy Mix korektor ima miris...ili ja taj miris ne osjećam ili je on stvarno diskretan. 


Moje mišljenje:
Trenutno mi je Bourjois Healthy Mix korektor najbolji drogerijski korektor i već duže vrijeme koristim samo njega. Kod njega mi se najviše sviđa što nije suh, ne ističe borice oko oka zato jer nema potpuno mat finish. Korektor reflektira svjetlost i odlično posvijetli područje ispod oka.

Bourjois Healthy Mix korektor možete kupiti u DM-u, Bipi, Muller-u po cijeni od  75,90kn. 

Kakvo je vaše mišljenje o ovom korektoru?

Broj komentara: 5

  1. Dugo sam ga promatrala, no nakon ove recenzije ga definitivno kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala ni staru, a ni ovu novu verziju, ali sviđa mi se pa ću se počastiti :D

    OdgovoriIzbriši