petak, 9. lipnja 2017.

MADARA: AHA Peel Mask

Pišem vam još jednu recenziju za velikim zaostatkom jer sam ovu masku davno potrošila. Volim Madara proizvode općenito jer imaju ECOCERT certifikat, te sadrže sastojke prirodnog i organskog podrijetla.
Kako ova maska sadrži AHA kiselinu prvo ću vas malo upoznati s korištenjem kiselina u njezi kože lica. 





Moja mješovito/masna koža lica više voli BHA od AHA kiselina tako da je ova maska bila prvi proizvod sa AHA kiselinama koji sam koristila.

Što morate znati prilikom korištenja proizvoda sa kiselinama?
Proizvode s kiselinama ne preporuča se koristiti ako:
  • ste trudni i za vrijeme dojenja
  • imate osjetljivu kožu lica
  • BHA kiselinu (salicilna kiselinu) ne smiju koristiti osobe koje su alergične na salicilnu kiselinu (aspirin)
Proizvod koji sadrži kiselinu najbolje je koristiti navečer, a tijekom dana je obavezna krema sa spf zaštitom.

Koja je razlika između AHA i BHA kiselina?
Ponudit ću vam najjednostavniji odgovor: AHA kiseline (npr. glikolna, mliječna kiselina) topive su u vodi, dok su BHA kiseline (salicilna kiselina) topive u ulju.
To znači da su za osobe sa suhom i normalnom kožom lica bolje AHA kiseline, dok su kod osoba sa mješovitom i masnom kožom lica učinkovitije BHA kiseline.
AHA kiselina dobro djeluje na hiperpigmentacijske mrlje i općenito na teksturu i sivilo lica.
BHA kiselina uspješno rješavaju problem s komedonima i aknama.

Vratimo se recenziji Madara AHA Peel Mask. 


Proizvod je namijenjen koži bez sjaja te osobama koje imaju problema s komedonima i proširenim porama. Kako samo ime proizvoda kaže, on vrši kemijski piling lica tj. uklanja sloj mrtvih stanica s površine kože, što dovodi do svjetlijeg i svježijeg tena.
Uz pakiranje dobijete i detaljnu uputu za korištenje maske obzirom na vaš tip kože. Jako je važno da se tih uputa pridržavate jer kiseline su jako moćne i koliko pomažu toliko mogu napraviti štetu na vašem licu.

Maska je pakirana u zelenu tubu koja sadrži 60ml proizvoda, a cijena joj je oko 160kn. Ja sam masku koristila jednom tjedno i trajala mi je skoro 5 mjeseci, tako da se isplati investirati u ovaj proizvod.

Tekstura ove maske je drugačija od svih maski koje sam koristila. Ona je dosta rijetka, ali pomoći kista se lako aplicira na lice. Imala sam osjećaj kao da na lice stavljam neki serum. U periodu kada sam imala neku otvorenu ranicu na licu, osjetila bih peckanje na tom mjestu.
Kada proizvod istisnete iz tube on je mliječno bijele boje, ali na licu je maska skoro prozirna.



Miris je biljni, osjeća se dosta dugo na licu, mada meni nije bio neugodan.
Proizvod se uvijek stavlja na prethodno očišćenu kožu lica i ostavi se da djeluje ovisno o tipu vaše kože (ja sam je držala oko 15 minuta). Onda lice isperete vodom i obavezno stavite hidratantnu kremu.
Nakon skidanja maske lice mi je bilo crveno, ali nije bilo iritirano. Tada hidratantna krema djeluje jako blagotvorno jer umiri kožu lica.

Sastav:

Moje mišljenje:
Tijekom korištenja Madara AHA Peel maske nisam imala nikakvih nus pojava iako se može dogoditi da vam se u početku na licu pojavi još više komedona što je posljedica čišćenja kože.
Primijetila sam da mi maska isušuje kožu lica pa sam morala pojačati hidratizaciju.

Moja kritična područja na licu su nos, brada i čeljust gdje imam dosta komedona i pore su začepljene. Tu nisam primijetila pozitivne promjene: pore se nisu pročistile, a broj komedona se nije smanjio. Što se tiče bora tu također nisam primijetila promjenu.
Općenito, nakon par tjedana korištenja ove maske primijetila sam da mi je tekstura kože lica bolja, ten svježiji, mada moje hiperpigmentacijske mrlje nisu nestale.
Dakle, Madara AHA Peel Mask nije riješila moje primarne probleme!

Zašto ja više volim BHA kiseline?
Zato što na mojoj masnoj T zoni BHA kiseline (koje su topive u masnoći) se probijaju kroz masnoću u pore i ljušte stanice kože unutar masne žlijezde koje u stvari začepe poru.

Madara AHA Peel Mask možete kupiti u web shopp-u wow-junkie, Terra Organica i BB Natura Vera.

Koristite li proizvode s kiselinama?
Kakva su vaša iskustva?



1 komentar

  1. Sviđa mi se recenzija. Hvala. U potrazi sam za dobrom maskom za čišćenje suhe kože.
    Sad znam da ću ovu preskočiti.
    Hvala

    OdgovoriIzbriši