četvrtak, 1. prosinca 2016.

BOURJOIS: Radiance Reveal Anticernes korektor

Kako imam izražene podočnjake uvijek isprobavam nove korektore. Do sada sam naišla na par dobrih drogerijskih primjeraka, ali i dalje sam u potrazi za onim „pravim“.
Od korektora tražim prvenstveno da prekrije podočnjake, posvijetli mi predio ispod očiju, ali i da se ne uvlači u borice koje su već prilično vidljive.

Bourjois Radiance Reveal Anticernes korektor sam kupila nakon puno pročitanih pozitivnih mišljenja o njemu.




Za ovaj korektor proizvođač tvrdi:
„Prekriva nedostatke, tamne krugove i natečenost te pruža svjež i blistav izgled.
Obogaćen vodom s Mont Blanc ledenjaka i hijaluronskom kiselinom, umanjuje vidljivost bora i finih  linija te hidratizira područje oko očiju i do 24 sata.“


Korektor dolazi u 3 nijanse, a ja sam kupila 02 Beige srednju nijansu kako bi mi posvijetlila podočnjake, a opet da previše ne odudara od boje mog pudera.


 Pakiranje je elegantno i ne bi ga se posramili mnogo skuplji HE brendovi.
Radi se o tekućem korektoru koji ima aplikator pomoću kojeg korektor točkasto nanesem na podočnjake. 


Tekstura mu je lagana, dovoljno tekuća, lijepo se blenda. Ja za blendanje koristim Beautyblender micro mini spužvicu jer mi se tako korektro najbolje i najravnomjernije raporedi po koži.
Ovaj korektor dobro prekriva podočnjake i posvjetljuje ih istovremeno.
Nisam primijetila da mi se uvlači u borice oko očiju. Kada ga setiram puderom, ostaje na mjestu sve do skidanja makeupa.
Voljela bih da prikriva otečenost podočnjaka, ali to na žalost ne radi. 
Bourjois Radiance Reveal Anticernes korektor je dobar drogerijski korektor za korigiranje podočnjaka.
Kako ja nemam nekih većih nepravilnosti na licu, ne znam kako bi se korektor ponašao za prekrivanje prištića, crvenila i drugih nepravilnosti. 

Evo kako kod mene ovaj korektor obavlja svoj posao:


Bourjois Radiance Reveal Anticernes korektor možete kupiti u DM-u, Bipi ili Muller-u po cijeni od 69,90kn.

Jeste li koristili ovaj korektor?
Koji je vaš najdraži korektor?

2 komentara

  1. baš sam gledala ovaj korektor na feeluniqueu, ali na kraju ga nisam kupila. Mislim da ću ga možda jednom i isprobati jer mi se čini da je dobar :D

    OdgovoriIzbriši