utorak, 30. kolovoza 2016.

LA ROCHE-POSAY: Toleriane Teint Mineral Compact-Powder


Tijekom proljeća sam koristila La Roche-Posay Toleriane Teint Mineral Compact-Powder, pa vam sa zakašnjenjem pišem njegovu recenziju.

LRP  Toleriane Teint Mineral Compact-Powder  je kompaktni korektivni puder koji sadrži 100% prečišćene mineralne pigmente.
Puder je namijenjen normalnoj do mješovitoj i osjetljivoj koži lica.


La Roche-Posay Toleriane Teint Mineral Compact-Powder je nedavno promijenio ambalažu, pa sada izgleda elegantnije pakiran u crnu, čvrstu plastičnu kutiju. U kutiji se nalazi, ogledalo i spužva koju ja nisam koristila za nanošenje ovog pudera.


Inače, puder dolazi u 3 nijanse: 11 (svijetlo bež), 13 (boja pijeska) i 15 (zlatna).
 Nijansa pudera koju ja koristim je Sand beige 13.


Sastav:

Vidimo da LRP Toleriane Teint Mineral Compact-Powder između ostalog sadrži mineralna ulja i talk, pa zaključujemo da on nije pravi mineralni puder.
Iskreno, meni to ne umanjuje njegovu kvalitetu, jer sam sa ovim puderom jako zadovoljna.

Također, ovaj puder ne sadrži parabene, parfem i konzervanse, te ima SPF 25.

Što volim kod ovog pudera:
  • tekstura mu je svilenkasta i lagana



  • pruža odličnu pokrivenost bez da na licu ostavlja efekt maske. Dakle, svi manji ožiljci i nepravilnosti bit će bez problema prekriveni.



  • daje prirodan izgled licu i to mi je po meni najveća prednost. Obično sam navikla da puderi koji imaju veliku moć prekrivanja na licu ostavljaju efekt maske.
  • nije komedogen i općenito, nije mi izazvao nikakav nered na licu
  • nijansa 13 savršeno odgovara mom tenu kada nisam crna kao sada
  • mala količina pudera je potrebna za cijelo prekrivanje lica, pa će vam puder dugo trajati
  • može se lijepo nadograditi
  • meni je na licu trajao dobrih 8 sati, bez da mi se T zona zasjajila
Kako se nanosi kompaktni puder:
Kao što sam već napisala, LRP Toleriane Teint Mineral Compact-Powder je nevidljiv na licu, ali samo ako ga pravilno stavite.
Pri tome možete koristiti spužvicu koju dobijete s puderom. Spužvicom lagano pređete po površini pudera, a zatim tapkajući puder stavljate na lice.
 Ja sam ovaj puder nanosila pomoću kista kojeg inače koristim za matiranje lica. To je veliki, gusti, meki kist zaobljenog vrha.
 Kistom prođem lagano po površini pudera, otresem višak i puder nanosim na lice laganim pokretima od sredine lica prema vani.
Da vam nakon stavljanja kompaktnog pudera lice ne bi izgledalo „brašnasto“, dobro je lice poprskati termalnom vodom. Termalna voda pomaže da se puder spoji s kožom i da se fiksira.

Moje mišljenje:
LRP Toleriane Teint Mineral Compact-Powder je prvi puder obogaćen mineralima koji sam koristila. Iznenadila sam se kako dobro pokriva nepravilnosti na licu, a ujedno daje prirodan izgled. Savršeno se stapa s kožom i uopće ne izgleda kao da na licu imate puder. Iako sam godinama bila fan tekućih pudera, ovaj puder je savršenstvo u maloj kutijici!
Puder  možete kupiti u Farmacia ljekarnama po cijeni od 163,50kn.

PR proizvod

Jeste li koristili LRP pudere?
Koji vam je ljekarnički puder najdraži?
Volite li puder u kamenu?

2 komentara

  1. Trenutno sam na Vichyevom Dermablendu i ako je prekrivanje lrp slično njemu, budemo isprobali

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na žalost, moram te razočarati. Dermablend ima puno jače prekrivanje

      Izbriši