nedjelja, 22. studenoga 2015.

AFRODITA COSMETICS: Natural Balance intimna njega

Intimno zdravlje svake žene važan je dio njenog ukupnog zdravlja. Danas još uvijek određeni broj žena ne shvaća koliko je važno  pridržavati se nekih stvari kako bi sačuvale svoje intimno zdravlje:
  • nosite pamučno donje rublje-sintetika je umjetni materijal koji ne dozvoljava koži da diše. Zato dolazi do pretjeranog znojenja i stvaranja neugodnih mirisa. Također, pojačano znojenje pogoduje bržem razvoju mikroorganizama.
  • koristiti dnevne uloške koji su načinjeni od prirodnih materijala-postoje osobe koje su jako osjetljive i kod kojih korištenje „običnih“ uložaka može dovesti do različitih alergirgijskih reakcija
  • nikako ne bi smjeli koristiti parfemi u genitalnoj regiji-alkohol koji se nalazi u parfemima remeti rad žlijezda
  • ne treba koristiti bilo kakve preparate za održavanje intimne higijene- za to su predviđeni posebni proizvodi koji neće promijeniti kiselosti tj. pH sluznice.
 Preparati za intimnu njegu moraju imati pH između 3,5 i 4,5 kako se ne bi narušila ravnoteža u rodnici što dovodi do lakšeg naseljavanja mikroorganizama.

Danas vam predstavljam novi proizvod za intimnu njegu na našem tržištu. Radi se o Afrodita Natural Balance tekućem sapunu za intimnu njegu. 






Afrodita sapuni za intimnu njegu dolaze u tri varijante: Active 3, Extra Sensitive i Natural Balance.
Neću vam posebno pisati o pakiranju ovog proizvoda. Čvrsta, bijela, plastična bočica zapakirana u kartonsku kutiju.


Što ovaj sapun čini dobrim:
To je svakako njegov sastav!


 Natural Balance sapun sadrži:
  •  bioaktivnu mlijčnu kiselinu, koja je i inače prisutna na intimnom području i koja održava prirodnu kiselost intimnog područja
  •  ekstrakt jasmina koji sprječava nastanak neugodnih miris
  • aloa vera koja smiruje i vlaži sluznicu
Ne sadrži parfem, parabene, silikone niti parafine.
Dermatološki je testiran i odobren od strane ginekologa.

Natural Balance sapun za intimnu njegu je bez boje sa blagim, svježim mirisom. Za jedno pranje dovoljna je mala količina sapuna koji sa vodom čini bogatu pjenu. 


Pogodan je za svakodnevno korištenje jer blagim, antibakterijskim djelovanjem pomaže spriječiti iritacije i upale. 

Moje mišljenje:
Sretnica sam koja nije osjetljiva na sastojke u sapunima za intimnu njegu, tako da mi manje-više svi proizvodi odgovaraju.
 Tako je bilo i sa ovim proizvodom. Koristila sam ga svakodnevno, a posebno me oduševio osjećaj svježine i čistoće koji pruža tijekom cijelog dana.
Naravno, da ima puno drugih intimnih sapuna koji su jako dobri, skuplji ili istog cjenovnog ranga, ali sa odabirom Afrodita Natural Balance sapun za intimnu njegu nećete pogriješiti.

Afrodita Natural Balance sapun za intimnu njegu sadrži 200ml proizvoda po cijeni od 29kn.

PR proizvod

Koji je vaš najdraži sapun za intimnu njegu?
O čemu najviše vodite računa kada kupujete proizvode za intimnu njegu?





4 komentara

  1. Odlicno, potrazicu ga i isprobati! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nažalost, ja sam jedna od neupućenih koja je do prije par godina koristila obične sapune, iako ne bilo koje nego neke blaže. Sad se tučem po glavi radi toga :). Osjetljiva sam i alergična na neke tipove uložaka. Jako pazim na sastav ovih proizvoda i nakon gotovo redovitog korištenja Biobazinog gela (koji mi je odličan) nedavno sam odlučila malo promijeniti proizvod čisto da se "odmorim" i uočila sam Afroditine čistilice. Kupila sam Extra sensitive varijantu i za sada sam jako zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši